Casema is echt ziek

Casema is echt ziek

Ik heb hier al eerder betoogd dat er iets ernstig mis is is met Casema, maar het wordt alleen maar erger. De telefoonlijn voor het klantcontact is inmiddels permanent overbezet. Wachttijden van 30 minuten is standaard. Op de site van Casema …

 

Ik heb hier al eerder betoogd dat er iets ernstig mis is is met Casema, maar het wordt alleen maar erger.

De telefoonlijn voor het klantcontact is inmiddels permanent overbezet.

Wachttijden van 30 minuten is standaard. Op de site van Casema kun je zien hoeveel telefoontjes er in de wacht staan, maar dat blijkt ook niet te kloppen.

Als ik op de site zie dat er nog maar tien minuten wachttijd is, bel ik en krijg vervolgens te horen dat het meer dan 30 minuten is.

Toen ik ze de vorige keer eindelijk aan de lijn kreeg over de foutieve afschrijvingen beloofde de dame dat ze het in orde zou maken en het geld terug zou storten, maar het gaat maar door.

Er wordt nog steeds te veel geld afgeschreven en op klachtenformulieren via e-mail wordt niet gereageerd, terwijl je binnen 24 uur antwoord behoort te krijgen.

Kan iemand dat bedrijf uit zijn lijden (en dat van mij) verlossen?

Ondertussen gaan ze gewoon door met werven van nieuwe klanten die ze niet kunnen bedienen.

Ik ga Jos Molenkamp (ceo Casema) maar eens bellen.

Met een login kun je automatisch reageren, krijg je toegang tot extra content en profiteer je van leuke kortingen. Nog geen login? Registreer nu!

Alleen voor leden:
Laatst toegevoegde download: Vier marketeers over trends in (r)etailmarketing
Speciale aanbieding: Molblog op Linkedin, Twitter en Facebook:

Reacties / 87  

Nog geen profiel? Meld je direct aan!

danazz ik ben ook van de partij, wil je me even inlichten hoe en wat aub? want nu na 7 maanden heb ik nog geen antwoord gehad van casema!!!


angelique

Tue 21 Aug 2007, 12:35

Dannaz , ik doe ook mee.

neem je even rechtstreeks kontakt met mij op??

wie volgen??????


Jos

Mon 20 Aug 2007, 18:03

dannaz
ben blij met jou actie ik doe mee !!!!!!!!!!


joke

Mon 20 Aug 2007, 18:00

Gezien de onbereikbaarheid van de klachtenservice, het niet nakomen van afspraken en het foutief factureren enz.enz krijg ik de indruk dat ik met een criminele organisatie te doen hebt.
Zou graag verregaande stappen ondernemen tegen dit bedrijf.
Binnenkort start ik een site waar iedereen zijn klachten kan deponeren.
Gezamenlijk procederen we deze organisatie naar zijn ondergang.
Laat dit een waarschuwing wezen voor alle providers.
De strijd gaat binnenkort beginnen.


Dannaz

Mon 20 Aug 2007, 17:53

hallo, daar ben ik weer.

NU JE KAN HET AL WEL RADEN.
TOT OP HEDEN NOG STEEDS GEEN BEELD OP DIGITAAL VAN "VIESWOORD".

6 DAGEN GELEDEN EEN BRIEF GESTUURD NAAR DIE KLOTE FIRMA, T.A.V.
MANUELA VAN DER BURGT.

NU, DIT KAN JE OOK WEL RADEN.
5 DAGEN VERDER, NIKS.

WAT EEN STELLETJE ONBESCHOFTELINGEN BIJ DIE FIRMA ZEG!!!
ECHT 5X NIKS, MAAR DAN WEL NIET
10 NULLEN ACHTER DIE 5.

HEEFT IEMAND NOG EEN DIREKT EMAIL ADRES VAN DIE FIRMA OM EENS BIJ DE DIREKTIE TERECHT TE KOMEN.

IK WACHT AF. BIJ VOORBAAT DANK

OJA 5X NIKS TOCH??


Jos

Sat 18 Aug 2007, 18:49

HALLO ALLEMAAL , DAAR BEN IK WEER.ZOALS JULLIE KUNNEN ZIEN HEB IK OP VRIJDAG 13 JULI(ZIE DE REAKTIES HIERBOVEN) MET CASEMA = HIERNA TE NOEMEN "VIES WOORD" GEBELD VOOR DE AKTIVERING VAN HET KAARTJE VOOR DIGITALE TELEVISIE. TOT OP HEDEN NOG STEEDS GEEN BEELD. HOEWEL IK DAARNA NOG EEN PAAR GEBELD HEB MET "VIES WOORD" NOG STEEDS GEEN BEELD.
HET LAATST GEBELD OP VRIJDAG 25 JULI DAT IK NOG STEEDS GEEN BEELD HEB.U HEEFT GEGARANDEERD BINNEN 48 UUR BEELD.
BEDOELEN ZE DAAR SOMS JAREN OF ZOIETS.

TWEE WEKEN WEGGEWEEST DUS IK KON NIET ZIEN OF ER OP 29 JULI BEELD WAS.
NU WWER THUIS MAAR NOG GEEN BEELD.
EN DAN DIE RECLAME.
"VIES WOORD" 5X ?? WAT

NU HET HELE BEDRIJF IS 5X NIETS.

BELOVEN EN NIETS DOEN.
5X NIETS

MAIL STUREN EN GEEN ANTWOORD
5X NIETS
BIJ STORING MOET JE ALS LOOPJONGEN DE BUURT IN OM TE KIJKEN OF ANDEREN OOK STORING HEBBEN.
5X NIETS

GEWOON NIETS
5X NIETS

WAT EEN KLOTE BEDRIJF EN DAN DE CONSUMENTENBOND ERBIJ HALEN DAT "VIES WOORD"ZO'N GOED BEDRIJF IS

5X NIETS

NU GA IK NOG REAGEREN OP EEN BRIEF BIJ 5X NIETS, WAARIN ZE MIJ INTERNET WILLEN AANSMEREN

5X NIETS

EENS KIJKEN HOE MANUELA VANDER BURGT
"VIES WOORD"SALES HIEROP REAGEERT.

WORDT VERVOLGD


Jos.Dresslaerts

Sat 11 Aug 2007, 21:19

Het aanmelden in de telefoon gids kun je schijnbaar bij casema vergeten!


F.D.van Ekeren

Tue 07 Aug 2007, 19:12

Mensen dit is echt niet normaal.Ik zit al 2 weken te wachten dat ik weer mijn beeld terug krijgt.Elke keer zeggen ze dat ik binnen 2 dagen weer beeld heb.Ze hebben het zelfs gegarandeerd.Ik ben zo pissig ik wil dat dit bedrijf helemaal kapot gaat.Ik heb ze net weer aan de lijn gehad nu zeggen ze dat ze het niet weten wanneer ik weer beeld krijg.Ik krijg elke keer medewerkers aan de lijn,die zeggen dat ze er geen verstand van hebben en dat ze niets voor mij kunnen doen.Wat doen ze daar in gods naam.Ik vind dat we iets moeten doen mensen.Een speciale site oprichten of zo voor gedupeerde klanten zoals wij en duizenden anderen in Nederland.Samen staan we sterk.Stel dat er op een gegeven moment 500 of 1000 mensen in een keer het abonement opzeggen tenzij ze dit of dat doen,nou dan luisteren ze wel.Alleen kunnen we ze niet aan en gaan ze gewoon vrolijk verder,SAMEN ZIJN WE STERK.O ja dit geld niet alleen voor casema er zijn zoveel meer bedrijven die misbruik van hun monopolie maken ,LIJKT DIT U EEN GOED IDEE LAAT HET ME WETEN. TIJD VOOR ACTIE!
Carl Crawford


Carl Crawford

Fri 03 Aug 2007, 16:09

bij mij is er iets mis gegaan met een acceptgiro in maart prompt wordt alles afgesloten ik bellen nee ze hebben mij vier brieven gestuurd zeggen ze ik heb er geen een ontvangen hoe kan dit ??? nou ja ik heb wel betaald voor internet en telefoon alleen mijn t.v. was misgegaan??? zijn aparte rekeningnen nu is alles afgesloten terwijl ik wel voor internet en telefoon betaald heb de schoften ik ben hartpatient en kan geen dokter bellen indien nodig. ik heb gebeld ja helaas duurt het 4 dagen voor ik weer aangesloten wordt de gekken en nu is het weekend dus ze zijn bedankt !!!!!!!!!!!!!!!
ik hoop dat iedereen zijn abonnenment opzegt.


janny

Fri 03 Aug 2007, 12:24

na 10 keer bellen met casema geef ik de moed op ben op 24 april verhuisd en sindsdien krijg ik geen rekening meer heb telefoon internet en kabel voor zo,n 70 euro per maand wat me vandaag weer gezegd werd is dat het nog wel half jaar kan duren voor de nota komt dan is dan ongeveer wel 9 mnd schandalig dat dit niet sneller kan stelletje eikels daar zo gaan ze daar met klanten om dus kunnen we niet wat ondernemen met n tv programma mensen ?????zo kan dit niet door gaan helpppp
groetjes joke


joke

Thu 26 Jul 2007, 20:41

WEET IEMAND TROUWENS EEN E-MAIL ADRES VAN EEN HOGE MEDEWERKER.

KAN IK DAAR EENS ZEIKEN, MISSCHIEN HELP DAT.


Jos.Dresslaerts

Tue 24 Jul 2007, 11:50

Je raad het al.
N O G S T E E D S G E E N
B E E L D

EN DAN DE CONSUMENTENBOND MAAR ZEGGEN DAT (VIESWOORD) EEN GOED BEDRIJF IS.

IK HOOR ZELFS OVER INTERNET AL KLACHTEN.


Jos.Dresslaerts

Tue 24 Jul 2007, 11:48

AL DEZE BERICHTEN VAN CASEMA ONTVANGEN.
ZOALS U KUNT LEZEN, LULLEN ZE ZICH OVERAL UIT.
EN IK BEN OOK GEEN LOOPJONGEN
VOOR CASEMA
Geachte heer Dresselaerts, 

Via onze website stelde u ons een vraag met als onderwerp "RE: Auto-Acknowledgement: RE: Aanvraag via web [Klacht] [REF:20718411511]". In reactie op uw vraag kunnen wij u het volgende antwoorden.
 
We hebben u proberen te bellen op onderstaand telefoonnummer maar u was helaas niet bereikbaar. Er is momenteel geen enkele storing in uw omgeving bekend, en er is (bij navraag) ook niet gebeld uit uw omgeving hierover.

Op risico van voorrijkosten kunnen wij u wel een monteur sturen, die alleen kosten rekent als de monteur voor niets blijkt te komen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op telefoonnummer 0900?8896 (EUR 0,10 p/min), bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur. Onze Technische Helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 22.00 uur en in het weekeinde van 09.00 uur tot 22.00 uur.



Met vriendelijke groet,

Casema B.V.
Afdeling Klantenservice

TIP! Log in op Mijn Casema en geniet van de voordelen van online uw zaken regelen!

Steeds meer zaken kunt u online regelen, gratis en op het moment dat het u uitkomt. Zo kunt u door in te loggen uw facturen en betalingen inzien. Geen gezoek meer in uw bankafschriften, maar met een druk op de knop een handig overzicht. Ook kunt u uw contactgegevens online wijzigen en kunt u uw verstuurde serviceaanvragen inzien. Meer informatie over registratie en inloggen vindt u op onze klantenservicesite. (https://secure.casema.nl/pagina/mijncasema/ of klik hier.)


---- Oorspronkelijk bericht ----


Oorspronkelijk bericht
Van: Casema Helpdesk [mailto:helpdesk-casema@casema.nl]
Verzonden: donderdag 4 januari 2007 21:03
Aan:
Onderwerp: RE: Auto-Acknowledgement: RE: Aanvraag via web [Klacht] [REF:20718411511]

Geachte mevrouw, meneer ,

Recent ontvingen wij een e-mail van u met als onderwerp "RE:
Auto-Acknowledgement: RE: Aanvraag via web [Klacht] [REF:20708770777]". Wij hebben deze vraag onder serviceaanvraagnummer geregistreerd.

In reactie op uw vraag kunnen wij u het volgende antwoorden.

Na wat uitzoeken kwam ik er achter dat de postcode zoals u deze aan ons doorgaf niet klopt. Bij ons staat de Woestijgerweg in Amersfoort onder 3817SL dit kan deze verwarring hebben veroorzaakt.

Storing op TV zoals deze worden veroorzaakt door een te hoog signaal of een te zwak signaal.
Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals:

1. Te lange antennekabel
2. Slechte kwaliteit coaxkabel
3. Antenneversterker
4. Videorecorder
5. Niet goed ingestelde TV
6. Wijkstoring

Ik wil u dan ook adviseren de TV rechtstreeks aan te sluiten met een nieuwe korte coaxkabel op de hoofdaansluiting.
Om te controleren of er een wijkstoring is kunt u kijken op http://mededelingen.casema.tv/catv/overzicht.php
Dit kunt u tevens vinden op teletekstpagina 602 van het Casema Service Kanaal Indien hiermee het probleem nog steeds niet is verholpen, adviseer ik u (liefst telefonisch) contact op te nemen.
U kunt onze technische helpdesk bereiken via telefoonnummer 0900-8896 (EUR 0,10 p/min).



Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op telefoonnummer 0900?8896 (EUR 0,10 p/min), bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur. Onze Technische Helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 22.00 uur en in het weekeinde van 09.00 uur tot 22.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Casema B.V.
Afdeling Klantenservice

TIP! Log in op Mijn Casema en geniet van de voordelen van online uw zaken regelen!

Steeds meer zaken kunt u online regelen, gratis en op het moment dat het u uitkomt. Zo kunt u door in te loggen uw facturen en betalingen inzien. Geen gezoek meer in uw bankafschriften, maar met een druk op de knop een handig overzicht. Ook kunt u uw contactgegevens online wijzigen en kunt u uw verstuurde serviceaanvragen inzien. Meer informatie over registratie en inloggen vindt u op onze klantenservicesite.
(http://www.casema.nl/pagina/thuis/klantenservice/mijncasema/ of klik hier.)


---- Oorspronkelijk bericht ----
Geachte schrijver, dit is het eerste normale antwoord wat ik ontvang van casema sinds 2 maanden. Ja, zolang ben ik al bezig. Ik heb het idee steeds van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Volgens mij heb ik in de eerste e-mail het adres al genoemd.

J.Dresselaerts
F.boom (aansluitadres)
Woestijgerweg 66
3617 SL Amersfoort
033-4611937

Oorspronkelijk bericht
Van: Casema Helpdesk [mailto:helpdesk-casema@casema.nl]
Verzonden: donderdag 4 januari 2007 16:16
Aan:
Onderwerp: RE: Auto-Acknowledgement: RE: Aanvraag via web [Klacht] [REF:20708770777]

Geachte mevrouw, meneer ,

Recent ontvingen wij een e-mail van u met als onderwerp "RE:
Auto-Acknowledgement: RE: Aanvraag via web [Klacht]". Wij hebben deze vraag onder serviceaanvraagnummer geregistreerd.

In reactie op uw vraag kunnen wij u het volgende antwoorden.

Aangezien u geen contact informatie in uw email heeft gezet, kan ik u niet direct helpen met de problemen zelf. Als u generieke klachten wilt indienen kan dit bij:

Casema Geschillencommissie,
Postbus 16192
2500 BD, Den Haag

Als u uw adres gegevens zou willen terug sturen kunnen wij voor u kijken wat we kunnen doen om het probleem met u op te lossen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice op telefoonnummer 0900?8896 (EUR 0,10 p/min), bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 18.00 uur. Onze Technische Helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 22.00 uur en in het weekeinde van 09.00 uur tot 22.00 uur.

Met vriendelijke groet,

Casema B.V.
Afdeling Klantenservice

TIP! Log in op Mijn Casema en geniet van de voordelen van online uw zaken regelen!

Steeds meer zaken kunt u online regelen, gratis en op het moment dat het u uitkomt. Zo kunt u door in te loggen uw facturen en betalingen inzien. Geen gezoek meer in uw bankafschriften, maar met een druk op de knop een handig overzicht. Ook kunt u uw contactgegevens online wijzigen en kunt u uw verstuurde serviceaanvragen inzien. Meer informatie over registratie en inloggen vindt u op onze klantenservicesite.
(http://www.casema.nl/pagina/thuis/klantenservice/mijncasema/ of klik hier.)


---- Oorspronkelijk bericht ----




_____

Van: Jos Dresselaerts [mailto:jos@dresselaerts.be]
Verzonden: dinsdag 2 januari 2007 20:55
Aan: 'Jos Dresselaerts'
Onderwerp: RE: Auto-Acknowledgement: RE: Aanvraag via web [Klacht]







_____

Van: Jos Dresselaerts
Verzonden: dinsdag 2 januari 2007 12:14
Aan: Casema Automatische Bevestiging
Onderwerp: RE: Auto-Acknowledgement: RE: Aanvraag via web [Klacht]



Het was weer fraai het afgelopen weekend. Storing op het etalage kanaal is er nog steeds. Het beeld is niet om aan te zien.

Zelfs het casema kanaal barste van de strepen.

Ook een aantal kanalen in het bandIII bereik waren slecht. Ik vraag me af of jullie wel de capaciteit hebben om dit op te lossen.

Is er een instantie waar ik kan klagen over jullie slechte SERVICE?????



_____

Van: Casema Automatische Bevestiging [mailto:noreply@casema.nl]
Verzonden: woensdag 27 december 2006 11:09
Aan:
Onderwerp: Auto-Acknowledgement: RE: Aanvraag via web [Klacht]



Geachte heer/mevrouw,


Wij hebben uw bericht ontvangen. U ontvangt zo spoedig mogelijk onze reactie.


Met vriendelijke groet,

Casema Klantenservice



TIP! Log in op Mijn Casema en geniet van de voordelen van online uw zaken regelen!

Steeds meer zaken kunt u online regelen, gratis en op het moment dat het u uitkomt. Zo kunt u door in te loggen uw facturen en betalingen inzien. Geen gezoek meer in uw bankafschriften, maar met een druk op de knop een handig overzicht. Ook kunt u uw contactgegevens online wijzigen en kunt u uw verstuurde serviceaanvragen inzien. Meer informatie over registratie en inloggen vindt u op onze klantenservicesite. ( <http://www.casema.nl/pagina/thuis/klantenservice/mijncasema>
http://www.casema.nl/pagina/thuis/klantenservice/mijncasema/ of klik <http://www.casema.nl/pagina/thuis/klantenservice/Klantenservice?p_url=https
://mijn.casema.nl/OA_HTML/jtflogin.jsp?overrideDestination=ibuiinvs.jsp>
hier.)


Jos.Dresslaerts

Fri 20 Jul 2007, 23:00

OKE, DAAR GAAN WE DUS WEER.

AFGELOPEN MAANDAG DUS WEER GEBELD , DAT IK NOG STEEDS GEEN BEELD HEB.

WEER WACHTEN AAN DE TELEFOON.
WORDT AANGEWERKT, KAN NOG WEL 4 DAGEN DUREN.
nU VRIJDAG 20 JULI NOG STEEDS GEEN BEELD, DUS WEER GEBELD MET DIE SMERIGE, AROGANTE FIRMA, DIE JE LAAT BETALEN, ALS JE BELT .
HET KLOPT DAT IK NOG GEEN BEELD HEB, WORDT NOG STEEDS AAN GEWERKT.
hET BETREFT HIER ALLEEN MAAR HET AKTIVEREN VAN HET KAARTJE VAN DIGITALE TELEVISIE.

OOK HIER GELD DAT ALS JE EEN ACTIVERING WILT VOOR HET STANDAARDPAKKET, JE GEWOON KAN BARSTEN.
TROUWENS, DIE JONGEN DIE IK AFGELOPEN MAANDAG AAN DE TELEFOON HAD, SCHAAMDE ZICH WEL DAT HIJ VOOR CASEMA WERKTE.

HET ZIJN ECHT MONGOLEN,ONGELETTERDEN EN ZEER GROTE ONBESCHOFTELINGEN.
ZE LATEN GEWOON NIETS VAN ZICH HOREN.

JE BENT EN BLIJFT EEN NUL VOOR ZE.

HET ISNET ALS WAT DE FAMILIE HIERBOVEN SCHRIJFT.

MONGOLEN-MONGOLEN-MONGOLEN EN NOG EENS MONGOLEN

HET WOORD SERVICE IS VOOR CASEMA EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
VIESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD

TOT DE VOLGENDE WEEK.
IK WEET NU AL DAT IK DAN NOG GEEN BEELD HEB OP MIJN DIGITALE KASTJE


Jos.Dresslaerts

Fri 20 Jul 2007, 22:55

Mijn zoon heeft vandaag gebeld met casema omdat hij geen verbinding heeft,na 20 minuten aan de telefoon te hebben gezeten een afspraak gemaakt voor woensdag nu kan hij 5 dagen niet op internet wat een stomme mongolen zijn het daar toch!!!!


fam. veenendaal

Fri 20 Jul 2007, 21:56

vrijdag 13 juli naar casema gebeld.

na ongeveer 15 minuten (10 cent min)
eindelijk de goede medewerker. (dacht ik, blijkt nu)

gevraagd om mijn kaart voor digitale televisie te aktiveren.

alle gegevens doorgegeven . er werd nog gevraagd of ik een uitgebreid pakket wilde nemen. ik heb toen nee gezegd omdat ik dit eerst wil uitproberen. Nu dan heeft u binnen/over 48 uur beeld.


JA JE RAAD HET AL , CASEMA BLIJFT WEER IN GEBREKE. "K.. BEDRIJF".

HEDEN(ZONDAG) WEER GEBELD.
MENEER WIJ KUNNEN U VANDAAG NIET HELPEN. PROBEERT U HET MORGEN NOG EENS.

WAT EEN "K..BEDRIJF".

EN DAN DE CONSUMENTEN BOND MAAR ZEGGEN DAT HET EEN DOED BEDRIJF IS.

ZEKER OOK EEN ONDERDEEL VAN ÉÉN VAN DE AANDEELHOUDERS.

WANNEER KRIJGEN WE NU EENS EEN VRIJE KABEL??

O JA TER INFORMATIE. ALS JE BIJ CANALDIGITAAL GEEN BEELD HEBT , STUUR JE EEN SMS MET HET KAARTNUMMER EN JE HEBT BINNEN 5, LET WEL,
5 MINUTEN BEELD.

KUNNEN ZE BIJ CASEMA NOG HEEL WAT VAN LEREN.

OJA, OP MIJN SCHRIJVEN VAN 22 JUNI 2007, ZIE HIERBOVEN, OOK NOG STEEDS GEEN REAKTIE GEHAD.
DE ONBESCHOFTELINGEN


IK BLIJF ZE AFKRAKEN TOT DAT ER IEMAND VAN CASEMA BELEEFD REAGEERT.

KON IK MAAR OVERSTAPPEN NAAR EEN ANDERE KABELAAR.

KPN IS OOK GEEN OPTIE MEER SINDS ZE HUN TARIEF NAAR 9,95 VERHOOGD HEBBEN.


TOT DE VOLGENDE KEER.


Jos.Dresslaerts

Sun 15 Jul 2007, 18:32

het is en blijft echt een groot zooitje daar bij casema.

En maar reclame maken voor dingen die ze niet nakomen.

ZOALS " U HEBT IETS MOOIS IN HUIS. DE KBAEL VAN CASEMA.

ÉÉN EN AL ELLENDE-ELLENDE-ELLENDE-ELLENDE-ELLENDE-ELLENDE-ELLENDE-ELLENDE TOT IN HET ONEINDIGE.

DE LAATSTE WEKEN DIVERSE MEILTJES GESTUURD.

Geachte heer/mevrouw,


Wij hebben uw bericht ontvangen. U ontvangt zo spoedig mogelijk onze reactie.


Met vriendelijke groet,

Casema B.V.
Afdeling Klantenservice

TOT NU TOE NOG GEEN ENKELE REAKTIE ONTVANGEN VAN DE ONBESCHOFTELINGEN


Jos.Dresslaerts

Fri 22 Jun 2007, 13:33

iddd bert, ik krijg ook geen reacties meer, heel onbeschoft, ik heb geen bewijzen van hun waar ik nou voor betaalde, ik wil mijn bankafschriften kunnen nakijken! dan gata het weer over de maand februari dan weer april dan weer december, het is een zooitje daar en ik vind het niet kunnen dat casema dit allemala maar kan flikken, als je ziet hoeveel mensen er klachten hebben zou je tochzeggen dat zon bedrijf niet mag leveren??


angelique

Fri 22 Jun 2007, 11:59

Wij zijn begin april afgesloten geweest, omdat een factuur te laat betaald zou zijn. Nu betaal ik de Casema facturen via de zogenaamde Notabox van de RABO bank.
Op de in de nota box genoemde factuur van Casema staat ook een uiterste betaaldatum. Wat schets nu onze verbazing, de datum op de Casema factuur komt niet overeen met de datum in het Casema administratie systeem. De onbeschofte wijze van benadering door de afdeling klantenservice en het gebrek aan klantvriendelijkheid (men wilde geen e mail adres opgeven, zodat ik een copie van hun eigen factuur met hun eigen uiterste betaaldatum als bewijs kon toezenden. Dat moest via klantenservice. Gedaan, maar geen nadere bercihten. Aangetekende brief is nu vier weken geleden door ons verzonden, met bericht van ontvangst. Maar....... jullie raden het al geen enkele reactie.
Is de directie dan doof voor alle kritiek?
MIsschien is het zaak om gemeenschappelijk een advocaat in de arm te nemen om zodoende vergoed te worden voor gemis aan signaal.
mvg
Bert Waterman


Bert Waterman

Fri 22 Jun 2007, 11:42

nou mensen , ik heb geschreven ,gebelt, gemailt, 23 januari afgesloten geweest voor 4 weken ( zie mijn eerdere posting) en nu in eind juni nog geen reactie gehad, heb dus betaald voor een rekening waar neimand iets vanaf weet en ben 4 weken fagesloten zonder eerdere briefibng, gewoon ineens. dus we gaan een advokaat in de arm nemen.


angelique

Fri 22 Jun 2007, 10:53

ik heb een rekening betaald van 1,5 jaar geleden toen ik nog niet eens bij casema zat , heb niet eens een contract getekend voor casema , kreeg ineens gewoon rekening omdat zei de enigste was in amersfoort die tv kabel had . ben in januari 2006 gaan betalen en moest ineens september 2005 nog betalen zeiden ze . zie verder uitleg 28 april
ik heb zelfs aansluitkosten weer moeten betalen .
casema is een kutbedrijf en als ik er vanaf kan ben ik er heeeel snel weg , en maar bellen of ik meer wil van casema , ik heeel boos tegen dat mens gezegd , niet eerder voordat ik mijn geld terug heb en casema zijn verontschuldigingen aanbied . dat hele zooitje daar bij casema liegt alles bij elkaar . nee je hoeft niet te betalen ... we halen de blokkering eraf . en als je betaald hebt blokkeren ze je nog om je bang te maken . zo verdienen ze geld over andersman rug om . als ik reklame krijg van casema dan schuer ik het in duizend stukjes , ik ben nog steeds laaiend en wacht af wat ze de volgende keer met me uithalen . meschien eens een bezoekje bij ze brengen .


casema is gek

Wed 20 Jun 2007, 22:47

Op 3 mei j.l. kreeg ik geen toegang tot mijn internetverbinding en telefonie.Er was volgens Casema géén storing. Als maar bellen via mijn mobile telefoon. Extra kosten.Later bekennen, dat er wel een storing was, doch te laat ontdekt. Door hun stomme fout ben ik veel kosten kwijt voor mijn mob.telefoon. Ik heb daar telefonisch over geklaagd, doch nu was er ineens geen storing op de bewuste 3 mei. E-mail gestuurd ruim 10 dagen geleden, doch nog geen antwoord. Wat een service.Maar wel aan de deur komen zeiken om meer dienstverlenening of telefonisch kontakt rond het avondeten of tijdens een goede film of sportwedstrijd. Casema is voor mij done.


Sjakoenja

Wed 20 Jun 2007, 15:17

Op 3 mei j.l. kreeg ik geen toegang tot mijn internetverbinding en telefonie.Er was volgens Casema géén storing. Als maar bellen via mijn mobile telefoon. Extra kosten.Later bekennen, dat er wel een storing was, doch te laat ontdekt. Door hun stomme fout ben ik veel kosten kwijt voor mijn mob.telefoon. Ik heb daar telefonisch over geklaagd, doch nu was er ineens geen storing op de bewuste 3 mei. E-mail gestuurd ruim 10 dagen geleden, doch nog geen antwoord. Wat een service.Maar wel aan de deur komen zeiken om meer dienstverlenening of telefonisch kontakt rond het avondeten of tijdens een goede film of sportwedstrijd. Casema is voor mij done.


Sjakoenja

Wed 20 Jun 2007, 15:17

Casema is een soort maffia. Hier in Veenendaal ben je verplicht Casema voor je kabel tv te hebben. Nu zijn de betalingsproblemen met Casema mij bekend, zeker als het gaat om automatische (soms 3-dubbele) afschrijvingen. Ergo: ik weiger automatisch af te laten schrijven. Casema stuurt een acceptgiro en berekent 1.25 voor het gebruik van de acceptgiro. Helaas gebruik ik die niet en trek netjes de 1.25 af. Ik internetbankier n.l. Volgens een medewerkster was dat okay, ik hoefde dan die acceptgirokosten niet te betalen. Dan sturen ze toch een herinnering en hoppa voor de niet betaalde 1.25 zetten ze er 2.50 bovenop. Herinneringskosten. Uiteraard negeerde ik dat, omdat ik die afspraak met ze heb gemaakt. Er volgde een blokkeringsbrief en jawel, nu met Aanmaningskosten van 2.50 er bij. Ik heb ze gebeld en ene Erik Menzel draaide het gebruikelijke verhaaltje af. En wat hebben die pseudocriminelen gedaan ??? Heel simpel, eerst de "achterstallige" acceptgirokosten van mijn betaling afgehaald. Ik heb echter een ander bedrag op mijn bankafschrift staan en meldde dit aan de volledig simpele (lagere school waarschijnlijk net niet doorlopen) Erik Menzel. Volgens hem maakt het niet uit, wat er op mijn bankafschrift staat, gewoon 1.25 en 2.50 en 2.50 betalen (alleen dus onzinkosten) anders wordt u afgesloten. Kwak !!! Hoorn op de haak. Tja en hier in Veenendaal hebben die varkens monopolie..........


Rinus Uijl

Mon 18 Jun 2007, 14:27

Jammer dat de kabelmaatschappij het monopolie heeft op de kabel.
Vooral casema misbruikt zijn positie weer.

Steeds meer aansluitingen voor telefoon en internet.
DAN TOCH OOK MAAR WEER HET TARIEF VERHOGEN.

EN ALS JE EEN E-MAIL STUURT OVER DE SLECHTE KWALITEIT VAN HET BEELD, REAGEREN ZE ER NIET EENS OP.

"VERBRAND MAAR" DENKEN ZE DAAR.

MAAR JA WAT WIL JE.
INTERNET EN TELEFONIE GAAN TOCH VOOR??

DIGITENNE & KPN ZIJN NOG GEEN VOLWAARDIG ALTERNATIEF, MAAR ZODRA, DAN BEN IK BIJ ZE WEG


OVER GOEDE DIENSTVERLENING GESPROKEN.


jos

Mon 21 May 2007, 15:36

Ik werk zelf bij Tiscali . Ik zou niet snel bij Casema gaan werken want het is inderdaad een rommeltje daar, volgens mij. Ik begrijp dat jullie allemaal heel erg boos zijn op casema. Als ik zo jullie problemen lees, herken ik ze direct en snap dat jullie over de zeik zijn. Maar dit zijn geen oplosbare problemen! Alles wat ik hier lees, is door EEN goede backoffice medewerker op te lossen! Ik lees heel veel dat jullie je gek bellen met front-office, dus de helpdesk enzo. Problemen die verder gaan dan puur de oppervlakte, zoals slecht of niet werkende verbindingen, 5 euro teveel betaal of whatever, is prima voor front office. Voor echte oplossingen moet je gewoon PERSE naar het kantoor schrijven. Brieven worden niet gedumpt! Telefoontjes worden aangenomen en daar wordt een notitie van gemaakt. Vaak gaat dit in de gehaktmolen. Bij Tiscali worden problemen doorgestuurd naar een gespecialiseerd cluster, zoals mutaties, facturaties, retentie, telefoonbehoud, opleveren etc etc. De ze mensen zijn gemachtigd (en worden ook opgeleid) om uw problemen DIRECT op te lossen, in plaats van de gewoon door te sturen. Wat ik met dit hele bericht wil zeggen, is dat er op zich niets mis is met casema. Is het een bedrijf met slechte dienstverlening? Ja. Overduidelijk. Maar als klant kun je het best het volgende doen: a: schrijf brieven met contactnummers en attachments (vorige correspondenties). Schrijf de brieven AANGETEKEND!!!! Niemand kan dan ontkennen dat ze bij casema nooit een brief hebben ontvangen. Wordt niet boos (hoewel ik snap dat jullie dat worden). Boze reacties worden slechter behandeld, jammergenoeg. Hou alle correspondentie bij. Wordt je na 3 brieven niet geholpen? Is er niets opgelost? Stel Casema in gebreke. Storneer alle bedragen die worden afgeschreven. Geen incasso bureau die je kan pakken als je kan laten zien dat jij,als klant er alles aan hebt gedaan om je situatie op te lossen. Succes allemaal in de wondere wereld van casema.


Ilja

Mon 14 May 2007, 22:23

hier nog 1 die casema kan schieten, maar zit vast want kabel tv kan alleen hier in amersfoort via casema.
heb sinds januari 2006 kabel tv van casema , kreeg ik in februari 2007 een herinnering over juni 2006 ik nagekeken maar was netjes betaald , ik bellen nee gaat over januari 2006 ik nagkeken was dus betaald , nee gaat over september 2005 .
zeg ik toen had ik nog geen kabelvia jullie . ooh zegt die goser u hoeft niet te betalen .
4 weken later brief binnen 10 dagen betalen anders word u afgesloten van tv en internet.
ik weer bellen , blokkering word uit de pc gehaald mevrouw maar u MOET betalen . ik aantekende brief gestuurd en mail ,via mail standaardbrief U MOET BETALEN .
ik betaald . 1 week later geen tv en geen internet .
ik weer bellen u word zaterdag aangesloten ( niet dus ) zaterdag weer bellen . u word woensdag aangesloten . hele dag gewacht . nog geen internet en geen tv . weer gebeld ja is aangesloten maar sturen vrijdag monteur . die kwam vrijdag ... nee mevrouw ze hebben u niet aangesloten maar doe ik nu . ik verteld over aangetekende brief enzo , hij zegt geef die copie maar mee doe hem volgende week bij u inde brievenbus en ga dit uitzoeken , niets meer gehoord en brief niet terug gekregen . vandaag brief gekregen dat 27,50 deblokkeerkosten van mijn rekening word afgeschreven. dat alles over een rekening die ik nooit heb gehad . kosten telefoon naar casema over de 300 euro over een rekening van 46 euro . casema is gek en als er ooit een andere kabel tv hier in amersfoort komt ben ik de eerste die me bij ze aanmeld .


donna

Thu 26 Apr 2007, 17:10

heb je ook een oude tv van de kringloop,met een niet bijpassende afstandbediening, nu heeft casema alle netten weer veranderd, kan ik alleen nog maar rtl4 brt1 en bbc ontvangen, bij de vorige verandering kon ik al sindsdien rtl4 juist niet meer ontvangen, dus nu zal ik wel nooit geen normaal tv meer kunnen zien, mits ik een nieuwe tv koop, kutzaak casema, kan je natuurlijk 100 jaar wachten, voordat iemand je en wel voor ?22, komt helpen de netten in te stellen, als hem dat gaat lukken!!! ik kan beter een schotelantenne nemen. afzeggen kost ook 100 jaar, stelletje boeven zijn het!!!


engelien

Thu 12 Apr 2007, 0:14

Ik had 30 januari digitaal kastje gekocht voor 100 euro, maar zou dat terug krijgen van casema als je een plusabonnement aan zou vragen. Ik diezelfde dag een formulier teruggestuurd. Ik heb nog steeds die 100 euro nog niet terug dus heb ze maar gebeld. Zeiden ze bij casema dat die actie vorig jaar al afgelopen was! Ik terug naar de winkel en daar zeggen ze dat die actie nog steeds loopt! Hopelijk krijgt die winkel het voor mekaar dat ik die 100 euro terug krijg, want anders had ik helemaal geen digitale tv genomen. Wat een stelletje prutsers!!


Billy

Fri 30 Mar 2007, 15:03

verleden jaar had casema 2 mnd niet geincasseert(er was van mijn kant geen probleem)en toen deden ze in een keer 4mnd afboeken ,terwijl dit maar 2 mocht.Na veel schrijven en faxen werd het geregeld (ik had het bedrag meteen gestorneerd)ik heb betaald wat ik moest betalen en ik kreeg een brief van casema sorry voor het ongemak was fout van ons.Nu krijg ik begin febr. een brief van casema over de maand april 2006(het foutje van verleden jaar)dat ik onmiddelijk moet betalen anders wordt ik geblokkeert.Ik heb meteen alle bewijzen van betaling opgestuurt ,maar ik krijg steeds weer een dreigbrief ,ik moet betalen of word geblokkeert.Vanmiddag belde me zelfs iemand van casema op (ik blij kan ik mijn verhaal doen),maar die meneer zei alleen maar dat ik mijn mond moest houden en betalen en nadat ik zei dat ik had betaald zei hij dat ik nu afgesloten werd .Wat kan ik nu nog meer doen ,ik sta in mijn recht en ben zo ontzettend kwaad


margot

Tue 27 Mar 2007, 19:24

Casema genomen, digitale televisie. vervolgens onjuist in rekening gebracht voor de decoder. Deze heb ik na bellen en overeenstemming met de Casema niet betaald, maar toch afgesloten. Nu 8 maanden verder en heel heel heel vaak bellen ben ik in rekening gebracht voor een groupsverdeler???? een decoder??? en afsluitkosten??? De casema is niet te bereiken, het zijn echte lapzwansen. GA NIET IN ZEE MET DE CASEMA!


Chiel

Fri 16 Mar 2007, 13:55

Hierbij raad ik iedereen af om digitale televiesie af te sluiten bij casema...het is één drama...storingen en heb afgelopen 2 weken midden in een film geen beeld meer....storinkje zeggen ze dan....zeggen ze al 2 weken...casema grootste drama bedrijf wat ik heb meegemaakt !!! niet doen dus !


gert

Sun 04 Mar 2007, 2:21

FUCK CASEMA!!! hebben we redelijk snel internet gekocht, DOET HIJ ER 30 SECONDEN OVER OM EEN PAGINA TE LADEN..pfff dood aan casema


me

Thu 01 Mar 2007, 18:04

ja je word erg beroerd als je iets op wil lossen bij casema, ik had blijkbaar een schuld openstaan, ik die maanen opgezocht op afschriften, waren betaald, ik doorgefaxt naar casema, geen mens daar die mij terug belt, heb me blauw gebeld en krijg dan te horen dat het een oude rekening van 3 jaar geleden is. oke, wil ik weten van welke maanden zodat ik t na kn kijkn. na 3 weken bellen daarover hb ik nog geen papier ontvangen, niemand lan vinden waar t over gaat, heb dus 3 weken zonder signaal van tv en internet gezeten, toch maar betaald, maar wet niet waarvoor!, ja mevrouw als t systeem zegt dat t zo is dan is t zo, lekker makkelijk he!. volgende stappen ondenemen dus en lekker overstappen, soepzooitje daar


angelique

Thu 22 Feb 2007, 20:01

Bende bij Casema!!!!

Ik ben al vanaf half November bezig om beter kabeltelevisie beeld te krijgen.
De 1e monteur die langs kwam, heeft de kabel doorgemeten, die bleek op een paar meter onder de grond slecht te zijn.
Ondertussen zijn er al 4 monteurs geweest en die hebben allemaal niets gedaan.
Ma. 12-02-2007 zijn ze eindelijk begonnen om een nieuwe kabel te graven (Aannemer die voor Casema werkt) toen ze bij een parkeervak kwamen waar een auto op stond zagen ze op de tekening dat de kabel daar onderdoor moest.
Ze hebben gezocht of ze de eigenaar konden vinden, maar dit lukte niet.
Gat weer dicht gegooid en zonder duidelijk te vertellen wat ze gedaan hadden gingen ze weer weg.
Na weer een paar keer bellen, kwamen ze do. 15-02-2007 weer graven deze keer waren het wat slimmere die groeven om de auto (die er nog steeds stond) heen.
Weer niet gezegd wat ze gedaan hadden, en ook niet aan Casema doorgegeven.
ik ben onder de vloer wezen kijken en de kabel lag nog niet eens binnen.(moet dus weer iemand voor komen om te graven, en dan weer iemand om het binnen aan te sluiten)
Vr. 16-02-2007 weer gebeld met Casema, rond 17.00 had ik ze eindelijk te pakken.
Beetje kwaad geworden, en er werd me beloofd dat ik direkt door de leidinggevende terug gebeld zou worden, ondertussen is het al 19.30.
Ik heb het ook een beetje gehad met deze ongeorganiseerde bende!!!!!!


Roland Ederveen

Fri 16 Feb 2007, 19:31

Voor de zoveelste keer gebeld, want bij online klachten krijg je een error melding... Casema is heel simpel: als je niet kunt bewijzen dat het aan hun ligt, ligt het aan jou!! En notities maken of zaken schriftelijk bevestigen doen ze niet, dus bewijzen zit er niet in. Cirkeltje is rond: betalen of afgesloten worden, of het nou klopt of niet :-)


Martijn

Wed 17 Jan 2007, 17:36

Nu zit iedereen met problemen, maar doet casema daar wat aan?
Nee! Leuk he? Zoveel mensen met problemen.ha. ha ha...
Geld komt toch lekker wel binnen.


j.moorman

Thu 04 Jan 2007, 16:44

Ik zal hier niet uitgebreid op de problemen ingaan die ik heb meegemaakt, maar alles wat ik lees is zeer herkenbaar.
Uiteindelijk heb ik een brief met 10 bijlagen gestuurd en schijnt het probleem opgelost te zijn.
De enige echte oplossing is dat er meer bedrijven toegang tot de kabel krijgen om tv signalen te distribueren.
Of dat er eens haat gemaakt wordt met het aansluiten van heel NL op glasvezel.
Nu is de kabel nog het enige bruikbare en betaalbare transportmiddel om tv signalen in HD kwaliteit te distribueren.
Of misschien ga ik dan uiteindelijk toch maar voor een schotel.
Het mooiste vind ik nog het verhaal van een familielid die nog nooit iets met Casema van doen heeft gehad , en zeker geen klant is, er op een gegeven moment achter kwam dat ze al 6 maanden abonnementsgeld van zijn girorekening afschreven.
Daar heb je notabene een machtiging voor nodig.
En dan kan je het niet allemaal meer storneren.
Van de helpdesk kreeg hij te horen dat hij dan maar een brief moest schrijven.
(bewijsmateriaal is allemaal beschikbaar)
Zou er soms iemand zijn zakken zitten te vullen bij Casema?
Als er zo een chaos is bij een bedrijf dan moet dat toch niet zo moeilijk zijn.
Blijkbaar heeft Casema niet alleen lak aan klanten, maar aan iedereen.
En dan wordt je nog gebeld en gemaild ook of je van hun telefoniediensten gebruik wilt maken.
Het idee alleen al maakt me doodsbang.
Wat een engerds zeg!


Peter Pas

Thu 04 Jan 2007, 16:30

Als je de storingsdienst belt met de mededeling dat je voor de hondertste keer weer niet bellen of internetten kan.vragen ze of je dan geen mobieltje heb!!!!!!!!!!!!!
mijn zoon in zuid afrika is de hele kerst en ou/nieuw bezig gewwest mij te bellen natuurlijk storing
wat een digibeten
het enige wat op tijd komt de REKENINGEN!!!!!!!!!!!!!!!


L.W.de wit

Wed 03 Jan 2007, 18:34

Na dit alles gelezen te hebben, denk ik nou gelukkig ben ik niet de enige.. maar zo gelukkig is dat eigenlijk niet. Wat een drama is dat Casema zeg. Wij kregen ook een factuur voor geleverde kabeldiensten van 97,-. Nooit iemand gezien, geen bon gehad geen bericht, gewoon een factuur. Nou bellen, wachten, serviceaanvragen gemaakt. Factuur kon als niet verzonden worden beschouwd. Een maand later kregen we een aanmaning van diezelfde factuur. Weer gebeld, gemaild... Zelfde verhaal, factuur niet terecht. Weer een maand later, zijn we afgesloten. Niks geen bericht, alleen 's avonds lag er een kaartje bij de brievenbus, met de mededeling dat we afgesloten waren wegens betalingsachterstand. Nou geen internet, dus mailen ging niet, dan maar bellen... wachten, wachten, wachten... op mijn werk heb ik faxen gestuurd. Het ging om de factuur van 97,-. Ik heb dus betaald, omdat ik niet langer zonder internet en tv wilde zitten. Maandag hebben ze ons afgesloten.. dinsdag heb ik betaald. Maar geen reactie op de faxen, geen internet en tv. Weer bellen. Wachten, wachten wachten... pffff... Pas vrijdag heb ik eindelijk iemand aan de lijn, na 25 minuten. "Ja het is niet terecht, we maken er een spoedopdracht van, vanavond voor 8 uur bent u aangesloten". Om 7 uur waren we nog niet aangesloten, weer bellen.. "Ja het is een spoedopdracht, maar als het vanavond niet lukt, wordt het morgen voor half 7". De volgende dag, inmiddels was het 17.30.. geen aansluiting. Weer bellen... "Nee hoor het lukt vandaag niet meer, het wordt maandag". We zijn maandag inderdaad weer aangesloten. Dus een week onterecht afgesloten geweest. In het begin ben je nog wel aardig, maar ik kan het niet meer opbrengen om aardig te zijn tegen Casema. Na zoveel faxen, mails en telefoontjes hebben we nog steeds geen reactie van Casema. Geen excuus, geen geld terug.. niks.. Maar tot mijn verbazing kregen we vandaag een brief van Casema. Eindelijk een reactie dachten we nog. Wat blijkt, het is een factuur met daarop de afsluitkosten, deze worden automatisch van onze rekening afgeschreven. Dus inmiddels begin ik steeds bozer te worden. Wat een brutaliteit zeg... Ik heb er echt geen woorden voor. Je krijgt uit het niets facturen, wordt afgesloten, wat al onterecht is. Nergens een reactie op, maar je mag wel voor de kosten opdraaien, terwijl het hun fout is. Erg klantvriendelijk. Kunnen we hier niet iets aan doen met zijn allen, of is er iemand die voor een krant werkt ofzo.. Ik ben nu in staat om Casema echt te gaan stalken totdat ik een excuus krijg en mijn geld terug heb... maar goed, zou dat helpen. Ik hoop dat we er iets aan kunnen doen.


Jeurney

Fri 29 Dec 2006, 15:25

Planet internetplus bellen ook ik heb van dat alles mee gemaakt. bij planet is de administratie een drama ,wachtijden,geen oplossing voor welk probleem dan ook,aanmaningen over fakturen die maanden geleden betaald zijn en tot slot ben ik wegens wanbetaling afgesloten van tel en internet lang leven planet internet maar niet heus.


Alex

Mon 04 Dec 2006, 16:12

hey,
Lol is het niet. er wordt al 2 jaar niets van mijn rekening afgeschreven. Nadat ik ze had opgebeld zeiden ze dat ik binnen kort een brief zou moeten ontvangen. Ik had idd een brief ontvangen maar dat was een acceptgiro voor mijn receiver die nog openstond. Goh ik had nog nooit gedacht dat ik zo graag een faktuur zou willen betalen..Stelletje eikels


pieter

Tue 21 Nov 2006, 16:27

na een verhuizing zou kabel en internet aanwezig zijn per 3 november. Het is nu 13 november en ik heb al 5 keer gebeld. Vandaag kwamen ze met het voorstel een monteur te sturen voor woensdag. Op hoop van zegen dan maar..


Alice

Mon 13 Nov 2006, 19:24

Ja lekker he, maar dit is dus niet allee bij casema zo.

Heb dit probleem met @Home van Essent al vanaf begin dit jaar. Record aan telefoon was 6 uur in wachttijd. Ben vanaf 1 augustus naar kpn gegaan maar @Home hield nog steeds geld af alsof ik nog abonnee was. Werd zelfs van internet afgesloten en dit terwijl ik al bij kpn was, ja lache. Krijg nu deurwaarder aan de de deur omdat ik zogenaamd het gestorneerde abonnementsgeld van augustus nog moet betalen. Nou ja ze komen maar. Heb zwart op wit dat ik mijn abonnement al in mei heb opgezegd via de mail en ze gaan maar door. Tip zorg dat je alle correspondentie bewaard. Alle e-mail is rechtsgeldig. Heb zelfs alle correspondentie hierover aangetekend weggestuurd. Maar ze reageren helemaal niet. Over arrogantie gesproken.


j jacobs

Sun 05 Nov 2006, 14:36

Jeuj wat is casema toch lekker bezig. Zo proberen bij mij nu al maanden geld voor een dig. ontvanger van m'n rekening af te plunderen terwijl ze mij ooit de aanbieding hebben gedaan voor een gratis ontvanger en 6 mnd. alle kanalen. Helaas werkt dig. t.v. nog steeds niet(ongeveer 5 mnd. nu) en moet ik het gewoon doen met de analoge lijn. En dan hard in je gezicht beweren dat er nooit zo'n aanbieding is geweest terwijl ze MIJ gebeld hebben en met die aanbieding kwamen, nou vraag ik je.

Ik hou alleen nog maar e-mail contact met ze om te zorgen dat ik alles later op papier heb.


Hendrik

Wed 01 Nov 2006, 16:10

WIE KAN MIJ HELPEN, Al meer dan een half jaar worden wij dag en nacht gebeld uit het buitenland casema kan of wil dit probleem niet oplossen.


J.W.Wernert

Tue 31 Oct 2006, 10:13

Inderdaad , de overheid zou eens de kosten voor klantenservicetelefoon door Casema zelf moeten laten betalen,

wedden dat er dan niks mis meer gaat!
Want als dan deklanten masaal bellen met problemen nou, nou!

Goede regel eigenlijk die landelijk ingevoerd moet worden.
Bedrijven moeten zelf helpdesk dokken niet de klanten.
Zo voorkom je ook, zoals Casema dus NU doet, dat ze Express problemen veroorzaken en af en toe email en internet uitzetten, zodat iedereen weer gaat bellen en zo hun inkomsten weer genereert. Opnemen doen ze niet en oplossen zeker niet.

OVERHEID DOET IETS, veranderen de regelgeving omtrent helpdesken en de kosten...!

En Casema is heel erg grof, brutaal, en zeer slecht

Marco ten Oever moet heel erg gaan oppassen want hij is toch echt bezig mensen PERSOONLIJK te Duperen! dat kan nooit goed aflopen natuurlijk!

Klanten/personen moet je niet TARTEN en bdriegen ,Marco den OEVER! ik zou maar gauw zelf achter die helpdesk gaan zitten en JE KLANTEN EENS EEN KEER HELPEN EN TE WOORD STAAN!


Dave

Fri 29 Sep 2006, 7:55

OPROEP AAN iedere ontevreden CASEMAklant!

Sinds de invoering van dig.TV is het met de analoge TV een puinhoop. Al weken hebben wij last van strepen/golven in meer dan 12 zenders!!! Een maand geleden is er een monteur komen kijken, bleek een storing in de hoofdkast te zitten. Efin, na 4 dagen beter beeld, totdat er 3 dagen geleden WEER een storing was(barst van de storingen de laatste tijd, kijk maar op TELETEKST) en nu is het echt triest met de doorgifte van de kanalen. Je hoeft Teletekst maar aan te zetten of 0900 te bellen en je ziet/hoort waar er overal storingen zijn! Dit is toch niet meer normaal. Ze kunnen volgens mij de capaciteit niet meer aan, want jaren geleden hadden we toch allemaal prima beeld? Als het probleem niet opgelost wordt en de doorgifte blijft zeer slecht, dan ga ik mijn geld van hun terugeisen, of trekt de automatische incasso in, ZOU DAT NIET IEDEREEN IS EEN KEERTJE KUNNEN DOEN, om Casema eens een lesje te leren? Waar betalen we eigenlijk voor? TVkanalen slecht, continue uitvallen van Internet den dig.telefonie, ze laten ons maar bellen (á 10c.p.m) en BETALEN! Onderneemt de Consumenten nog iets tegen Casema? Of gaan we allemaal handtekeningen inzamelen, wie weet hoe we Casema kunnen aanpakken! WORDT TIJD!

groetjes,
Rea


Rea

Thu 28 Sep 2006, 11:02

hoi Frans bij mij hebben ze het zelfde gedaan. Dit hebben ze overigens wel in orde gemaakt. Helaas hebben ze bij het inorde maken vergeten de moteur op de orginele datum te zetten. Met dit als gevolg:

Beste Casema,

Ik heb al vele telefoontjes gepleegd om mijn klacht door te geven. Het bellen ben ik nu even zat en vind ik ook te duur, zeker er nog steeds geen oplossing is. Vandaar deze email.

Er is 30aug internet en telefonie bij ons geïnstalleerd door de installateur, dit was een aantal dagen te laat; de afspraak stond op 25 aug 2006 gepland.

Afijn; binnen 5 dagen na de installatie zou ons oude telefoonnummer worden omgezet naar de Casemalijn. Dit is echter tot op heden niet gebeurd 19 september. Hierover heb ik met verschillende medewerkers gesproken en allemaal vertelden ze mij iets anders.
De eerste keer werd mij verteld dat het geen 5 dagen zou zijn maar 6, een dag wachten. Helaas dit bleek niet zo te zijn.
De volgende keer was er niets bekend en moest ik binnen 2 weken een brief krijgen van KPN waarin stond wanneer het nummer werd omgezet. Helaas niets in de brievenbus gevonden.
De voorlaatste keer dat ik belde werd mij door Rene N. beloofd dat alles binnen 3 dagen in orde zou worden gemaakt. Ook vertelde hij dat de facturen vanaf de 30 t/m de porteringsdatum werden geschrapt. Helaas konden deze beloftes niet worden waargemaakt, want na 4 dagen was de lijn nog steeds niet opgezegd.
De laatste keer dat ik belde werd mij verteld dat ik wederom geduld moest hebben en dat zij mij niets kon beloven, omdat het in het verleden ook niet waargemaakt kon worden.
Nu heb ik vanmiddag (19-09-'06)weer gebeld. De medewerker constateerde inderdaad dat de zaak niet werd opgepakt en zou de boel escaleren. Toch moet ik zeker nog 6 à 7 werkdagen wachten?

Ik baal behoorlijk van want door de late monteur, en het niet porteren van het nummer betaal ik nu nog steeds de rekeningen van de KPN.

Ik ga er vanuit dat u nu mijn klacht zo snel mogelijk verwerkt en het nummer 010-####### zo snel mogelijk op mijn casema lijn 'porteerd'. Ook zou ik graag horen over een voorstel om de kosten van dit ongemak te gemoed te komen.

met vriendelijke groet,

Robbert

Ik heb even alle zaken eruit gehaald die prive-gevoelig zijn. Waar kan ik deze email naar toesturen. Ze hebben wel in internet formulier maar daar kan ik maar 1500tekens kwijt. Kacht is intussen zo groot dat ik m daar niet in kwijt kan.

groet Robbert


Robbert

Tue 19 Sep 2006, 13:45

Begin 2006 digitale tv, internet en digitale telefonie aangeschaft. Telefonie zou gratis zijn, en mijn internet zou gratis geupgraded worden. Hiervan ook een contract gehad. Kreeg ineen, na wijziging van een rekeningnummer, een nieuw contract waarin gratis en upgrade ineens zijn gelimiteert tot 3 maanden. Ineens worden de kosten voor telefonie berekend en wordt mijn internet weer naar de lagere snelheid gezet als ik telefonie gratis wil hebben. Ze refereren daarbij aan een bepaalde actie, ik heb destijds echter aan een andere actie geparticipeerd. Ze hebben zoveel door en achter elkaar aan acties lopen, dat ze zelf niet eens meer weten met wie ze wat hebben afgesloten.

Betreffend contract gefaxed, zij refereren echter doodleuk aan een later contract. Lekker tussentijds contracten en voorwaarden veranderen; dit soort witteboorden criminelen mogen in Nederland blijkbaar nog steeds ongestraft hun ding doen. Peter R. stop eens met achter kruimeloplichters aan te lopen en pak deze handel eens aan.


franz

Fri 15 Sep 2006, 13:43

hai ik heb zelf voor casema gewerkt en ben het er mee eens dat het een zooitje is heb zelf bij de bestellijn gewerkt maar kreeg te horen van de "baas"dat alle telefoontjes afgehandeld moesten worden in 30 sec tyd .....het was er op het moment onwijs druk ....... dus gingen zer vanwege de drukte een tweede telefoonlijn opene een bestellijn en een klantenservice lijn nou mooi nix van waar de tweede want we moesten daar net hard bestellingen op binnen halen nix klantenservice ....telkens als wij de klanten wilde helpen werd er gezegd dat we ze door moesten sturen naar een lijn die niet werkte beetje lullig want een heleboel klanten hadden al zo vaak gebeld dat zij wisten dat het toch nix uitmaakte naar welke ze belde want ze kregen toch niemand aan de lijn of de hoorn werd erop gegooid dus kregen wij de boze telefoontje !!!!!wat niet vreemd is natuurlijk blij dat ze eindelijk iemand aan de lijn krijgen

hetzelfde was ook dat zij ons niet goed genoeg informeerde over de produckten of de aanbiedingen en waarneeer er nieuwe aanbiedingen kwmen ....zodanig dat we de klanten ook niet goed konden helpen alleen maar het standaard praatje .....casema is niet alleen slecht met leveren maar licht ook zijn werknemers niet goed in het is daar een totaal zooitje voor beide kanten

ik hoop dat dat bedfrijf kan gaan sluiten want dit schiet niet op maar waarom ik eigenlijk een stukje schrijf is voor mensen die in casema gebied zitten het enige wat ik kan aanraden is om digitale televisie aan te vragen bij kpn ze zijn iets duurder maar leveren PRIMA en anders alleen een tv aansluiting te nemen van casema voor 14.95 en de rest van de produckten bij een andere maatschappij aan te vragen scheelt u een hele hoop problemen !!!

het enige waar het casema om draait is nieuwe klanten krijgen maar ze kunnen ze niet eens helpen !!!!!!!!


woolf

Mon 14 Aug 2006, 23:47

Ben al enkele weken bezig om de internetverbinding weer in orde te krijgen na een verhuizing van de wijk Lunetten naar Leidische Rijn in Utrecht.Dit schijnt een onmogelijke zaak te zijn voor de oplichtersbende van Casema.Met brieven,fax,telefoongesprekken enklachtenformulieren doen ze totaal niets.Nee de dames aan de telefoon zijn nog beledigd als je boos wordt.Begrijp niet dat zo'n firma nog kan functioneren.Hoop dat er met de klachten iets gedaan wordt heb ook weer een stuk in de telegraaf gezet.maar de oplichters doen net of ze gek zijn


S.Hermans

Sun 06 Aug 2006, 16:31

ook grote problemen met opzeggen digital plus na een jaar ellende zeggen ze gewoon dat mijn contract nog doorloopt tot december terwijl ik het in 1 aug. 2005 had aangeschaft kortom ze proberen me nog een paar maanden extra te bestelen het abonnementsgeld is inmiddels al verhoogd tot 9.95 was 7.50 schandalig hoe je daar behandeld wordt.gewoon maar storneren denk ik.


hans

Sat 05 Aug 2006, 8:32

Heb voor het laatst 6 jaar geleden met Casema te maken gehad. Ik verhuisde toen uit Delft naar Enschede en wou al mijn Casema diensten opzeggen. Dat ging allemaal prima, zeiden ze aan hun kant. Kabelmodem ingeleverd, alles aangetekend geregeld.

Vervolgens heb ik 3/4 jaar heen en weer bellen nodig gehad voordat ze daadwerkelijk stopten met mijn geld incasseren :S


Guy

Sun 09 Jul 2006, 1:41

Nou, nou, wat ik allemaal lees hier.
Wij zijn begin januari dit jaar verhuisd, ging makkelijk en vlot.
Een schrijven later gekregen dat verhuiskosten 29.95 was.
Raar en ik was daar eigenlijk niet mee eens,(de kabel ligt er al meer dan 20 jaar) zouden ze me nog een een nota voor sturen.
Bleek dit afgeschreven te zijn 3 weken later middels een automatische incasso.
Ze zijn nooit gemachtigd door mij dus stornering bij de postbank verzocht en dit geld teruggehaald.
Bleek dat ze naar het oude adres een aanmaning en verhoging voor dit bedrag hadden gestuurd.
Niet betaald nooit wat van gehoord.
Wil nu overstappen op KPN, Casema voorwaarden op nagekeken, deze zijn dus niet duidelijk, wil dus nu gewoon opzeggen, ik krijg een rekening elk kwartaal van rond de 45 euro's.
Na deze verhalen gelezen te hebben zal ik 1 of 3 maanden aanhouden voor opzegging mogelijk, conform de OPTA die een opzegtermijn aanhoudt van 1 maand, zeg ik dus minimaal 1 maand voor het nieuwe kwartaal op, dan is dat rechtsgeldig, opzegging zal ik doen per aangetekend schrijven, kop van die directeur gezien, van casema en verhalen gelezen, mogelijk verouderd ge-etiketeerd en over datum.
Serieus nemen, zo iemand?
Ach welnee, deze meneer kan nog veel prive bezoek en stenen door zijn rijkelijk gevulde villa mogelijk kunnen verwachten van potientiele ontevreden klanten.
Verkeerde manier van denkwijze??
Voor hem mogelijk wel, maar voor de (massa) consument niet.
Adres valt mogelijk nogal makkelijk te verhalen.
Een dief vang je met een dief, hyphotetisch.
Dus een smerig spelletje spelen kan de consument ook (u ook dus)
Aanzetten tot geweld??
Nee hoor, dit doet zo iemand zichzelf aan mogelijk.
Recht door zee, dat willen wij toch?
Dus ja, opzegging kan per maand mits men, aangetekend en zeker voor het opzeggen van tv en radio.


christiaan

Sun 09 Jul 2006, 1:18

@Jeroen: wanhoop en angst. Gebrek aan tijd.
Het is onthutsend dat een bedrijf er zo'n potje van maakt en er ook nog mee wegkomt.
Bovendien blijkt uit alle reacties dat als je besluit om er mee op te houden, ze je nog tijden achtervolgen met verkeerde afschrijvingen. Maar je hebt wel gelijk: dat is de enige manier om er van af te komen, vrees ik. Van casema hoef ik het niet te verwachten.


Theo van Vugt

Thu 15 Jun 2006, 15:21

Stomme vraag misschien: waarom stap je niet over, Theo?


Jeroen Mirck

Thu 15 Jun 2006, 15:00

Laat ze die hele handel toch snel verkopen!

Gisteravond (tijdens Polen-Duitsland) vloog de kabelverbinding er uit. Geen tv! Geen internet! Geen telefoon!

Bel ik mobiel met Casema en dan krijg je een bandje dat je het WK moet bekijken met digitale tv van Casema: voor een ongekende ervaring.
Nou, gekker moet het niet worden.

Later kwam beeld wel terug, en internet niet. Al vloog de tv er ook nog een paar keer uit.

Ik krijg ook rekeningen voor zaken die niet besteld zijn. Dan wordt toegegezegd dat ze het zullen terugboeken: gebeurt dus niet. Weer gebeld: zegt zo'n dame: ik kan geen melding vinden van eerdere klachten! Terwijl ik wel 10 keer geklaagd heb.
Dan vergeten ze ineens een paar maanden te incasseren en wordt het vervolgens in één keer afgeboekt.

Zonder enige uitleg of een brief met overzicht.

Dit bedrijf verdient het niet om te bestaan.


Theo

Thu 15 Jun 2006, 11:36

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die problemen heeft met Casema maar mijn verhaal duurt te lang. Behalve onbereikbaarheid etc.
heb ik sinds oktober mijn 99 Euro niet teruggekregen maar nu ook een rekening ontvangen van 129.95

Als reactie kreeg ik te horen dat dat ik geen digitale pluspakket besteld zou hebben, terwijl ik wel extra kanalen ontvang.


Dick Muilwijk

Thu 15 Jun 2006, 11:24

corespendentie met boycot.nl
Na 7 maanden nog problemen en geen rekening ontvangen verkeerde produkten verekend, en ip telefonie vol echo, komt doordat ik te veel download, echt heb heimwee naar kpn en demon internet.

Inmiddels ben ik een maand verder en heb per maand 10 keer contact met dit flultbedrijf.



Nu ben ik niet meer aardig, na 7 maanden is mijn geduld op, excuses brief gehad dat er met man en macht aan gewerkt werd, inmiddels niks vernomen.

Ik mag per 4 oktober mijn abonement opzeggen en heb hier gelijk gebruik van gemaakt, inmiddels komen we aan een 400 euro debet ruwe schatting, ik weet nog steeds niet wanneer ze het gaan vorderen.

Wilde als iedereen gewoon op tijd betalen, nu zijn we vanaf feb niet meer berekend, wel heb ik het te veel betaalde terug.



Ga nu een maand naar buitenland, en laat het niet toe dat er zoveel in een keer van mijn rekening wordt afgeschreven, ik heb ze gewaarschuwd, dat ik het niet accepteer.

NOU 50 KEER SORRY VOOR HET ONGEMAK WE DOEN ER WAT AAN!! PLUS NOG WAT ER ALLEMAAL FOUT IS GEGAAN, VERKEERDE FACTURATIE, GEEN TELEFONIE MAAR INTERNET, DAARNA STOND ER WEER EEN MONTEUR, TELEFOON DIE NIET WERKTE, ENZ KAN ZO DOORGAAN, IK GELOOFDE TOEN DAT HET GOED GING (en had nog wat vertrouwen in het bedrijf), PLUS DE BELOFTE JE KRIJGT 9.95 GRATIS VAN ONS KAN JE ONBEPERKT BELLEN HEB IK OOK 20 KEER CONTACT OVERGEHAD, NOOIT DOORGEKOMEN, EN CALL 20 KEER AFGESLOTEN, ALS LAATSTE IS NIET MOGELIJK, CALL ZONDER PARDON WEER AFGESLOTEN.

Ben nu in 7 maanden 50 euro telefoonkosten verder aan de 0900 nummers van hun.

Ben dit bedrijf zo zat dat mijn televisie ook wordt opgezegd. Per oktober ga ik terug naar demon en kpn.

En wil niks meer met deze ellende te maken hebben!



Een ding ik ga hier niet meer op tijd betalen, nu mogen hun wachten, ik heb deze ellende niet opgezocht, en het probleem is er nog steeds!!!



Groet Bertus



Ps is gemeld bij consumentenbonds en kasa die willen hier nog meer over weten!


Bertus

Sat 10 Jun 2006, 9:24

Idem als schrijver hierboven. Nw product afnemen en je wordt zeer snel geholpen. Een rekekning sturen of een overzicht ontvangen van internet en telefoon ho maar... Wel lekker maar moet eerdaags veel tegelijk gaan betalen. Superlange wachttijden en nog steeds (sinds een jaar nu) de smoes dat ze probleempjes hebben met de administratie. Kortom: opzeggen en nooit meer nemen. Ps ze gooien Casema vermoedelijk in de aanbieding dmv een veiling. Da's mooi en nu maar hopen dat er wat veranderd in die toko. KPN was zo slecht nog niet denk ik maar!


Ties van Westering

Sun 04 Jun 2006, 21:04

Ik ben bang dat ik niet veel goeds kan toevoegen. Ik probeer al vanaf 2005 'papieren'(hard copie)rekeningen te krijgen van mijn Midi abonnement: deze heb ik namelijk nodig voor mijn declaraties. Relaas is simpel: ben daar sinds dec 2005 al mee bezig om deze te krijgen echter zonder resultaat. Wel veel leuke, aardige en goedwillende beloften. Helaas tot op heden, lang wachten dus zonder enig resultaat. Gebeld, brieven geschreven etc etc. maar men is niet thuis. Ik ben dan ook voornemens mijn abonnement op te zeggen bij CASEMA zodra dat kan (zal wel weer veel problemen geven). Raad dan ook een ieder aan: NEEM NOOIT EEN ABONNEMENT BIJ CASEMA ALS JE SERVICE VERWACHT !!! KIES EEN ANDERE PROVIDER. Opgemerkt moet worden de het product in technisch opzicht wel goed is, maar meer ook niet.


ron

Sun 04 Jun 2006, 14:45

Huis in orde, jaja.
En nu wordt Casema verkocht voor een veelvoud van wat het gekost heeft. Nu maar hopen dat potentiele kopers Molblog hebben gelezen (:-)
En het FD meldt vrolijk: "In een interne e-mail aan het personeel schrijft Casema-topman Jos Molenkamp dat de aandeelhouders hun bezit heroverwegen omdat het huis op orde is nu het kabelnetwerk is
gedigitaliseerd en het tv-pakket is uitgebreid met vaste telefonie. Voor de nabije toekomst ziet
Molenkamp goede uitbreidingsmogelijkheden in mobiele telefonie."


Michael

Fri 14 Apr 2006, 8:54

Goh, en ik dacht dat UPC hier in Amsterdam errug was...


Michael

Fri 07 Apr 2006, 11:23

Praat me niet van Casema. Ik ben vanaf augustus 2005 !!!! bezig om teveel betaalde gelden teug te krijgen. Tientallen telefoontjes (meer dan 30 minuten in de wacht per gesprek), toezeggingen, 10-tal faxen naar de directie , zelfs een schriftelijke bevestiging van hun dat het binnen enkele dagen wordt opgelost.Niets van dit alles heeft mij tot nu toe mijn teveel betaalde geld laten terugkomen. Ik ben er nu toe overgaan om mijn maandelijkse betalingen terug te laten storten. Kijken of dat ze uiteindelijk wakker maakt.
Gewoon een vreselijke puinhoop daar en vooral een probleem dat je nergens je recht kan halen. Eventuele tips zijn welkom.


Frank

Fri 07 Apr 2006, 11:07

ik ben helemaal met je eens casema is een bedrieger en hij weet dat hij de enige is in zuidholland waar je overal kan aansluiten. je betaalt veel meer en ook als je precies betaald wat je moet betalen als nog je krijg niet genoeg snelheid wat zij je hebben belooft en ik had vorige maand 20? hadden moeten betalen alleen aan me tel rekening omdat ik de hele tijd in wacht stond en na 30min hangde ik op en dan weer volgende dag bellen een week lang zo en op verschillende tijdstippen.
ik denk dat zij als een dief politie voor inschakelen


karwan

Thu 16 Feb 2006, 13:11

Gisteren maar weer eens met Casema gebeld. Mevrouw, u zou het geld dat u nu al vijf maanden geleden ten onrechte van mijn rekening afgeschreven heeft verrekenen met de nieuwe factuur. De nieuwe factuur heb ik vandaag gehad. Het notabedrag is ook gelijk van mijn rekening afgeschreven, wanneer krijg ik mijn geld nu eens terug?

Het geld kon niet verrekend worden omdat de creditnota?s en de betaling elkaar net gepasseerd hebben.

O? Wanneer zijn die creditnota?s dan gemaakt?

In December en Januari!

Wat bedoel je dan met elkaar net gepasseerd?

Ik kan het geld naar u over laten maken maar dat duurt 2-3 weken.

2 ? 3 weken om geld over te maken dat u een halfjaar geleden onterecht bij mij afgeschreven heeft?

U kunt het ook laten verrekenen met de volgende nota!

Dat belooft u al een paar maanden, maar het gebeurt nooit. Waarom vindt u dat een optie?

Ik kan het geld naar u over laten maken maar dat duurt 2-3 weken. Als u dat wilt?

Dat wil ik wel, ik bel u omdat ik mijn geld terug wil en nergens anders voor!

Ik zal een verzoek voor u indienen.

Dank u wel, dank voor uw medewerking,????.heel fijn.


Ik heb telefoon, internet en kabeltv van Casema. Absoluut het stomste wat ik de laatste jaren gedaan heb. Technisch werkt het allemaal wel maar die klantenservice van Molenkamp en consorten is met afstand de slechtste van Nederland. Volgens mij is dat niet toevallig. Je moet toch van goede (energie)huize komen om er zo een puinhoop van te maken. Wat kan er nu ingewikkeld zijn aan het factureren van een abonnement en wat gesprekskosten?

En welke leverancier maakt een systeem dat twee keer btw over een bedrag berekent. En wie koopt zo een ?klanten?systeem?

Zou Jos Molenkamp nog ergens een gevoel van plaatsvervangende schaamte hebben of zou hij elke dag gillend van de lach door zijn kantoor rollen. Zich bescheurend over al die sukkels in Den Haag en omstreken die zich zo door meneer de monopolist (moeten) laten beetnemen?

Ik vraag het mij af. De enige oplossing is dat de wetgever toezicht gaat houden op deze grote ondernemingen die door hun monopolistisch gedrag klaarblijkelijk ongestoord op deze schofferende wijze met hun klanten mogen omgaan. Als monopolist moet je er juist voor zorgen dat je een bepaalde zorg ten opzichte van je klanten waarborgt. Van mij mag er ingaande volgende week een artikel in het strafrecht opgenomen worden waarmee het mogelijk wordt dit soort managers voor hun handelingen aansprakelijk te stellen en te laten opsluiten. Zodat ze hun acties nog eens in alle stilte kunnen heroverwegen!


Peter R de V

Sat 11 Feb 2006, 16:42

Na enkele jaren geleden een waardeloze casema verbinding te hebben gehad (die met veel moeite opgezegd is) ben ik vorig jaar toch weer gezwicht vanwege de toen gunstige aanbieding, plus dat een kennis van me ook casema multi internet had en daar erg tevreden over was. Nu moet ik zeggen dat de verbinding nagenoeg perfect was dus geen klantenservice nodig.

Halverwege vorig jaar heeft casema poort 25 geblokkeerd waardoor mijn mail server uiteraard de geest gaf. Leuk zo'n domein waar je geen mail op kunt ontvangen.
Dus casema maar eens een briefje gestuurd dat ik wil opzeggen omdat ik anders weer een jaar aan ze vast zit (ik ga dit jaar verhuizen en stel dat dat buiten casema gebied is?) en dat ze die poort open moeten zetten. Stuurt casema een briefje terug dat ze het niet als opzegging zien omdat ze niet verplicht zijn om poort 25 open te zetten en met een bewijs van inschrijving van de volgende gemeente kan ik wel opzeggen.

De grap is: op 9 december opzegging gefaxt (opzegging moest op 19 december binnen zijn) op 21 december sturen ze een brief terug.
Vind ik onredelijk bezwarend dus gelijk teruggefaxt dat ze de brief van 9 december als opzegging moeten blijven zien....... maar ja.... dan.... reageren? Natuurlijk niet.
Wel abonnement afschrijven natuurlijk, ook voor de periode waar geen abonnement verschuldigd is. Dus weer storneren.
Wat ben ik ontzettend blij met mijn rechtsbijstandverzekering. Met idioten als casema heb je die echt wel nodig.


Jan-Jaap

Wed 18 Jan 2006, 8:41

16 november hebben we een avond aan de telefoon gezeten met de heer Erik Eikelenkamp van Casema.
We hebben daar besteld: internet met modem, onbeperkt bellen, digitale televisie met gratis digitale ontvanger ter waarde van 99,= Euro en er zou een monteur (gratis) komen in de ochtend op 1 december 2005. Eerste 6 maanden.
Achteraf bleek hij van een Callcenter te zijn. (Niets mis mee zou je denken. Waren het niet dat personeel van CASEMA ons kon vertellen dat daar veel fout gaat. Fijn.)

Ondertussen kabel aangevraagd. Ook een aantal keer geprobeerd om iemand aan de telefoon te krijgen.

Speciaal op 1 december 2005 vrij genomen. Maar er kwam geen monteur van CASEMA.
Gebeld met CASEMA. Wat blijkt, er komt helemaal niemand want het Callcenter heeft niets door gegeven!! Om hier achter te komen hangen we weer meer dan 30 minuten aan de telefoon met iemand van CASEMA. Zij kon mijn man vertellen dat het callcenter regelmatig dit soort fouten maakt. (fijn om te weten). Mijn man had er geen interesse meer in CASAMA en hing op.
Vijf minuten later heb ik zelf weer opgebeld aangezien we toch wel de producten van CASEMA wilden afnemen. Ik kreeg een man aan de telefoon. Hij kon wel zien dat mijn man eerder had gebeld maar kon mij niets verkopen. Hij zou mij wel door verbinden. Ik heb 25 minuten in de wacht gehangen. Ik heb daarna weer gebeld. Ik heb toen weer 16 minuten aan de telefoon gehangen. Alles weer opnieuw besteld. Twee maal met de dame de hele mikmak weer doorgenomen. Binnen 10 dagen zou ik een bevestiging krijgen en gelijk de datum waarop de monteur zou komen (GRATIS). De dame vroeg mij zelfs om een dag waarop de monteur langs zou kunnen komen.

De Bevestiging kregen we netjes binnen 10 dagen, 7 december. WEER NIET GOED!! Geen digitale ontvanger bij, en WEER GEEN MONTEUR. En dit terwijl ik het twee maal met de dame (Micha) had doorgenomen. Het contract kon dus niet getekend worden.

Mijn man weer gebeld. 35 minuten aan de telefoon gehangen. Het hele verhaal WEER verteld. Vol begrip, maar daar koop je natuurlijk niets voor. Daar verkoop je natuurlijk helemaal niets mee. Maar mijn man zou door iemand van CASEMA worden terug gebeld. Dit moet nu nog gebeuren. Alhoewel ik dit niet geloof dat we ooit door CASEMA worden terug gebeld.

Wat wij het ergste vinden is dat mijn man een dag vrij heeft genomen voor iemand die nooit is geweest.
De ellenlange telefoongesprekken. En voor wat? Nu hebben we nog niks.


Corina

Wed 14 Dec 2005, 13:08

Hoi Jos,
Ben benieuwd wat het nummer is om die Jos Molenkamp te bellen is, zou graag ook mijn gram kwijt willen over een klacht van ontvangst op een t.v. kanaal. Service is ver te zoeken. We hebben dat al een jaar lang. Om uit je vel te springen als je niemeand aan de lijn krijgt.


Jose

Fri 09 Dec 2005, 21:16

Heb heden 20/11 mijn order aan Casema voor kabeltelefonie, dd.24/8, moeten intrekken. Mijn bestelling werd steeds zodanig bevestigd dat Casema de max.prijzen voor internet en telefonie in rekening kon brengen, i.p.v. de aanbiedingsprijs waarop de bestelling was gebaseerd. Twee keer moest ik de monteur daardoor terugsturen. Het personeel van klantenservice kwam alle gedane toezeggingen nooit na. Tevens liet Casema mijn KPN-telefoon voortijdig afsluiten, zodat geen contact meer mogelijk was. Wel met Casema via hun site, maar daarop werd nimmer gereageerd. Klantenservice bleek blind en doof. Dus was ik genoodzaakt om een dik GSM-abo te nemen, voor 2 jaar om het budgettair in de hand te houden, en werd de hele vaste telefonie daardoor overbodig en budgettair onwenselijk.


Jan Tiemen

Sun 20 Nov 2005, 2:12

Ben het helemaal met je eens, want ik loop tegen dezelfde problemen aan.
lange wachtijden en uiteindelijk word niet gedaan wat er beloofd is


Thea

Tue 15 Nov 2005, 13:48

Wij zijn giserochtend teruggekomen van vakantie, en hebben totaal geen TV en Radio signaal meer, alle betalingen gaan automatisch, dus dat kan het niet wezen.Telefonisch hoor je een wachttijd van 30 minuten, en je wordt automatich direkt afgesloten. Communicatie is met dit instituut onmogelijk/ Geld van je rekening schrijven doen ze als de beste. Service is er niet.
Ben Vink


Ben Vink

Sat 29 Oct 2005, 10:04

Zelf heb ik geen problemen gehad hier in Zoetermeer. Maar sinds eind Augustus (!) ben ik al bezig om voor mijn oude tante in Capelle a/d IJssel een activatiecode te krijgen zodat het arme mens eindelijk weer eens een mailtje naar haar kinderen in het buitenland kan zenden (en uiteraard ontvangen). De Internetaansluiting is telefonisch aangevraagd, telefonisch is de monteur aangekondigd maar er is nooit een activatiecode verzonden zodat de monteur haar PC niet naar behoren (lees METR e-mail) kon installeren. Desiree bedankt voor het Antwoordnr en Tel nr. Ik ga het weer eens proberen


Anky Koch

Sat 22 Oct 2005, 19:11

Ook wij hier in Capelle a/d IJssel hebben vreselijk veel problemen met casema gehad, wij (ik met nog 2 vriendinnen) zijn de strijd aangegaan en hebben voor de hele stad gevochten omdat casema de kabel niet alleen overnam van eneco maar ook ineens 5 euro per maand omhoog ging, wij kregen 2 weken de tijd, en dat was eind december met de feestdagen, om te beslissen wat wij wilde wel of geen kabel meer en anders werd met een aut.incasso het abonn.geld van je rekening gehaald, zonder pardon, als je per maand betaalde kwam er 2,50 bij en per kwartaal bleef het bedrag gelijk maar je moest wel vooruit betalen dus 33,-- Ze beloofde gouden bergen en we zijn nu 2 jaar verder maar ze hebben nog geen flikker gedaan. Wij (met z´n drieen) hebben zelfs alle voorpagina´s gehaald in alle kranten en de Gem. op z´n kop gezet waardoor ze niet anders meer konden dan de hele Gem.Capelle een compensatie voor een half jaar aan ons terug te betalen, een doekje voor het bloeden maar het was toch 30 euro. Ik ben daarna direct overgestapt op Satelliet en dat kost mij 7,45 per maand en heb 100 zenders om te kiezen + en dat is heel belangrijk...een pracht beeld en altijd verbinding......... Maar even terugkomend op je probleem, aangezien wij ook vele, vele brieven naar casema hebben gestuurd maar steeds een standaard briefje terug kregen enz enz zijn wij via via achter een adres gekomen met een antwoordnummer, kost je geen postzegel, laat casema de port maar betalen, toch? ook heb ik een gewoon tel.nummer voor je want op die 0900 nummers loop je echt leeg. Nou hier komt het..........
NV Casema, Antwoordnummer 10912, 2501 WB Den Haag. Telnr. 070-7783000
Ik wens je veel succes maar als ze teveel geld van je rekening afhalen, storneer het direct en maak het goede bedrag handmatig over.
Ik wens je veel succes.
Gr Desiree


Desiree

Sat 22 Oct 2005, 9:49

ik ben het helemaal met je eens.ik was zo'n nieuwe klant die ze niet konden bedienen.
zoals je ziet zit ik nu bij de concurent


jama

Fri 21 Oct 2005, 23:23

Kijk eens naar de site van de Telegraaf over een ingezonden brief. Ruim 190 tirades over Casema. Het is een flutbedrijf.


Frits Langerak

Thu 20 Oct 2005, 15:57

Casema gaat inderdaad zeer beroerd met klanten om. De monteur durfde niet te garanderen dat mijn tweede KPN-lijn zou blijven werken en wilde niet installeren. Telefonisch contact met Casema is nagenoeg onmogelijk, na een half uur wachten wil men doorverbinden, en dan kom je weer achteraan in de wachtrij te staan. Emailen aan gaat ook al niet meer, tenminste niet voor de manager klantenservice die onder mijn brief staat (Marco ten Oever). Ik heb het zo langzamerhand gehad met deze bende.


Fons Maathuis

Thu 20 Oct 2005, 12:34

Het is inderdaad daar een geweldige puinhoop en service....HO MAAR...probeer al dagen te bellen voor iemand anders die ook al dagen aan het bellen is geweest....SCHANDE...!!!!..... en steeds zijn de lijnen overbezet en ik heb dubbele afschrijvingen en het is daar een een rotzooitje....!!!!

Hans Drop


Hans Drop

Thu 13 Oct 2005, 11:26

ik ben het met jullie eens, het is een gigantische zooitje bij casema, in 2 dagen tijd schrijven ze 3keer me internetaansluiting broadband abonnementgeld van me rekening af. en geen hond die reageert op mijn mailtjes of brieven. het is gewoon misselijk. lijkt wel of geen enkel kantoor zijn werk meer goed kan doen, en gelukkig ben ik niet de enige gedupeerde.
hoop dat ze met spoed eens hun werk naar behorens gaan doen.


oege

Wed 12 Oct 2005, 13:42

Ik ben niet ontevreden over casema, maar de laatste tijd maken ze het wel erg bont. Niemand is er te bereiken alleen NIEUWE aanmeldeingen worden binnen enkele minuten geholpen. Slechte zaak dat de klanten op een tweede plan komen te staan te op zichte van een nieuwe klant.


Janco

Thu 22 Sep 2005, 0:44

Ja, soms heeft chaos ook voordelen. Lees het verhaal met Molenkamp hierboven.

Hij is niet onsympathiek, maar casema heeft echt boven zijn macht gehandeld.


Theo

Wed 21 Sep 2005, 21:51

Tsja, ik heb het ook allemaal meegemaakt. Heb uiteindelijk alles opgezegd, door rechtstreeks email contact te zoeken met de manager klantenservice (staat op de brief die je krijgt, ) en daarna lekker KPN Digitale TV genomen. Grappig: mooie kwaliteit, en goedkoper dan Casema. Ondertussen krijg ik het signaal nog steeds, gratis, door dus ik kan nu kiezen! ;-)


Gerben

Wed 21 Sep 2005, 21:38

In Den Haag kan je langs bij de Klanten"service". Ze zitten daar achter iets wat op kogelvrij glas lijkt! Daarnaast stond het vol schreeuwende mensen toen ik verhaal kwam halen na de zoveelste onterechte aanmaning. Wat een bedrijf. Ceo Jos zal Casema echt niet op een hoger, klantvriendelijker plan krijgen. Deze heer komt tenslotte uit die andere branche waar de klant centraal staat......energie!


Ronald Boer

Wed 21 Sep 2005, 19:59

Ik probeer ook al 2 weken tevergeefs iemand aan de lijn te krijgen om mijn opzegging te verifieren...
Wat een zooitje daar!


Robbert

Wed 21 Sep 2005, 13:43

Het maakt me furieus. Al dat gezeur over CRM en mensen bedienen alsof ze je goed kent en aanbiedingen doen die aansluiten.....dit gaat over de basis van je bedrijf en het is schandalig dat het niet goed geregeld is.

Iedereen maakt fouten, maar van mij mogen ze opgekocht worden en allemaal op straat gezet worden.


Theo

Wed 21 Sep 2005, 12:55

Tip: automatische afschrijvingen kun je storneren indien teveel of onterecht wordt afgeschreven. Dit is meestal wat de systemen bij deze bedrijven doet roken.

Verder is het volgens mij een bekend fenomeen. Iedereen wordt ingezet op klantwerving. Eenmaal binnen ga je toch niet snel meer weg. Bij Planet had ik hetzelfde. Sta je 45 minuten in de wacht a 10 cent per minuut.

Als je tegen de support medewerker zegt dat het wellicht klantvriendelijk is om in ieder geval ' bedankt voor het wachten' te vermelden bij het uiteindelijke contact, krijg je de opmerking dat 45 minuten nog aan de korte kant is en je eigenlijk blij moet zijn dat ze zo snel zijn...

Ofwel ze (kabelaars) hebben een monopolie op klantontvriendelijkheid...dus er heerst berusting...bij de buren zal het wel net zo slecht zijn :-(


Paul

Wed 21 Sep 2005, 12:43