Carriere / 24 JUNI 2005, 09:46:00 Center Parcs laat klanten meedenken over imagoprobleem Centerparcs heeft 400 zakelijke klanten en prospects uitgenodigd mee te helpen bij het bedenken van een nieuwe propositie en een daaruit…
Premium Programmatic / 14 JUNI 2005, 22:00:00 Center Parcs klant bij Lost Boys Center Parcs heeft voor haar online uitingen Lost Boys als interactief communicatiebureau gekozen. Inmiddels zijn de eerste online…
Premium Programmatic / 9 MEI 2005, 00:00:00 Laat de klant lekker meedenken Consumenten mee laten denken en mee laten beslissen bij het ontwerpen van nieuwe producten. Geen revolutionair idee, maar de laatste tijd…
Premium Craft / 13 JANUARI 2016, 12:41:48 Center Parcs kiest Mindshare Het mediabureau gaat vanuit Amsterdam het account coördineren voor drie landen.
Premium Gedragsverandering / 20 DECEMBER 2013, 09:45:49 Europese pitch Center Parcs Havas, Ogilvy, het bestaande bureau Duval Guillaume en BBDO doen mee aan een Europese pitch voor Center Parcs. Dat bevestigt…
Premium Influencer marketing / 11 NOVEMBER 2013, 13:12:59 (Campagne) Center Parcs in de winter In de nieuwe campagne richt Center Parcs zich op het ‘all-weather principe’.
Carriere / 3 FEBRUARI 2014, 07:47:57 Center Parcs kiest Ogilvy Ogilvy heeft FHV BBDO/Proximity verslagen in de pitch om het Europese account van Center Parcs.
Customer Experience / 16 FEBRUARI 2012, 20:13:00 Center Parcs introduceert een app Het is even wachten geweest, want Landal, Roompot en onder andere Droomparken waren Center Parcs al voor. Center Parcs kiest voor een hele…
Premium Bureaus / 3 FEBRUARI 2021, 12:04:00 5PM aan de slag voor Center Parcs Het Amsterdamse bureau ontwikkelde een Youtube-strategie, met onder andere kanaaloptimalisatie en channel-management.
Premium Reputatie & crisis / 10 SEPTEMBER 2001, 00:00:00 RTV-contract STER en Center Parcs Center Parcs gaat van juli 2001 tot en met juni 2003 exclusief bij de STER adverteren. In die periode gaat Center Parcs voor 20 à 25…