Media

Mediahuis en freelancersplatform Jellow gaan strategische samenwerking aan

Redactie | 5 oktober 2017, 9:47

De Belgisch-Nederlandse mediagroep tekent in op een kapitaalsverhoging om Jellow sneller te laten groeien in de Nederlandse markt.

Jellow is een Nederlands online matchingplatform voor freelancers en bedrijven. Het is sinds 2013 actief in de Nederlandse markt. Bedrijven kunnen er hun freelancenetwerk in kaart brengen en dit vervolgens delen met andere bedrijven. Freelancers kunnen er op hun beurt hun diensten aanbieden. Onafhankelijke experts screenen profielen en die worden vervolgens beoordeeld door bestaande en vroegere opdrachtgevers. Organisaties als Rijksuniversiteit Groningen, Booking.com, de KNVB en Jumbo Supermarkten zijn klant bij Jellow.

Gert Ysebaert, CEO Mediahuis: 'De strategische samenwerking met Jellow kadert binnen de verbreding van het huidige Mediahuis-aanbod in de arbeidsmarkt. De positieve trend die deze markt vertoont en de evolutie naar steeds nieuwere samenwerkingsvormen, maken dat Jellow over heel wat groeipotentieel beschikt. Het feit dat Jellow inzet op freelance tewerkstelling maakt dit platform perfect complementair aan ons bestaande aanbod dat zich toespitst op vast werk.'

Mediahuis is in Nederland onder meer (mede)eigenaar van NRC Media, Telegraaf Media Groep en Concentra Media Nederland. Ook heeft het Belgische uitgeefhuis een minderheidsbelang in Wayne Parker Kent.

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items mediahuis Jellow

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs