Media

‘90/24 Sports wint het makkelijk van RTL’

Redactie | 4 oktober 2017, 9:24

Niet alleen voetbalclubs zijn merken geworden, ook de spelers zelf. Sportmarketeers als Edwin Tromp, ceo van 90/24 Sports, is er daar een van. 

Tekst: Christian van der Veen ‘Als het gaat om het bereiken van de jonge, voornamelijk mannelijke, doelgroep zou ik niet weten welk ander mediabedrijf beter in staat is deze zo gericht en met zoveel impact te bereiken als wij. Wat dat betreft winnen wij het makkelijk van RTL.’  Grote woorden, maar ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers