Influencer marketing / 29 SEPTEMBER 2009, 07:30:41 Hoe The Gasoline Brothers als ‘web 2.0 bandje’ fans bereiken én beraken Als ik mensen uit m’n omgeving vraag naar ‘The Gasoline Brothers’ krijg ik gefronste wenkbrauwen. Als ik de door het…
Data & Insights / 22 AUGUSTUS 2013, 09:19:00 App of web: Bereik In deze serie van 10 posts bespreek ik de voor en tegens van mobiele apps vs. mobiele/responsive websites.
Premium Contentmarketing / 13 MEI 2022, 08:03:00 Igor Milder geëerd in Tuschinski met documentaire ‘Van bereiken naar beraken’ In de documentaire, die gisteravond in theater Tuschinski getoond werd, gaan de dochters van Milder op zoek naar zijn 'zakelijke legacy'.
Reputatie & crisis / 9 FEBRUARI 2006, 08:52:00 Wat is Web.2.0? Er wordt veel geschreven en gesproken over Web2.0. Maar wat is het nu precies en wat hebben marketeers er aan?
Premium Craft / 22 DECEMBER 2015, 17:55:14 Bereik nieuwsmerken groter in november NU.nl, NOS, Telegraaf, de Volkskrant en NRC hebben hun hoogste maandbereik van het jaar behaald in november.
Media / 4 DECEMBER 2013, 13:09:39 Met online bereik, bereik je niets Het is een leuk getal om over op te scheppen aan de bar bij het MWG congres
Premium Effectiviteit / 27 FEBRUARI 2024, 15:40:00 Bereik zonder aandacht is geen bereik Hebben we door toename van mediaplatforms en commerciële boodschappen een aandachtsspanne van een goudvis? Absoluut niet, volgens Cassone.
Premium Design / 10 MAART 2014, 14:52:09 Vertrouwen in banken bereikt dieptepunt Nederlanders oordelen over banken niet mild. Meer dan de helft (51 procent) geeft aan dat hun vertrouwen in het bankwezen de afgelopen twee…
Contentmarketing / 15 JUNI 2007, 10:27:00 Emerce Banking insight congres over web 2.0 Gisteren vond het eerste Emerce congres plaats met de de focus op 1 branche: de bankwereld. Lokatie IJ toren in Amsterdam. Aanwezig ca 150…
Premium Data & Insights / 3 APRIL 2015, 11:20:38 EEN Media: 'We zijn een van de grotere spelers in het online bereik van vrouwen' Online uitgever EEN Media wil met een investeerder én nieuw MT-lid de volgende fase in. ‘Wij weten precies wat vrouwen van 14 tot 60…