Premium Media / 25 JULI 2025, 13:49:19 Facebook en Instagram tonen vanaf oktober geen politieke advertenties meer in de EU Moederbedrijf Meta neemt het besluit naar aanleiding van nieuwe Europese reclameregels.
Premium Campagnes / 25 JULI 2025, 11:17:12 Els (B&B Vol Liefde) schittert in Rivella-commercial, maar niet iedereen is enthousiast 'Die is niet lekker... Die is héél lekker!', aldus de realityster.
Media / 25 JULI 2025, 09:35:58 Het AV-landschap kantelt en dit is het moment om te bewegen Video is versnelling, versmelting en verfijning. Erik Aaftink (IPG Mediabrands) over wat je als mediamanager en marketeer nu al kunt doen.
Premium Merkstrategie / 24 JULI 2025, 16:28:28 Amazon bevestigt groeiende sponsorwaarde vrouwenvoetbal met verlengde UEFA-deal De verlenging komt op een moment waarop het vrouwenvoetbal sterk in ontwikkeling is, zowel sportief als commercieel.
Partnerbijdrage / 24 JULI 2025, 12:30:00 'Innovatie is onze enige constante': Patrick Molleman over zijn eerste 100 dagen bij Global Patrick Molleman is 100 dagen Managing Director van media-exploitant Global. VIA-directeur Saskia Baneke gaat met hem in gesprek.
Premium Media / 24 JULI 2025, 10:20:00 Ad Alliance doet advertentieverkoop natuurzender Love Nature Ad Alliance gaat de reclameblokken tussen de natuurdocumentaires verkopen in de Nederlandse markt.
Premium Campagnes / 23 JULI 2025, 12:03:43 Het theekransje van Stëlz en Katja Schuurman is allesbehalve saai (en meer campagnes) Ook Kruidvat, Sunny Cars en Sendcloud spelen zichzelf in de kijker met nieuw werk.
Partnerbijdrage / 23 JULI 2025, 09:40:00 Zo helpt Dtch Digitals merken internationaal groeien Samen met Google combineert het bureau slimme data en lokale inzichten om nieuwe markten te vinden en klanten wereldwijd te laten groeien.
Premium Merkstrategie / 23 JULI 2025, 09:24:11 FrieslandCampina ziet omzet en winst stijgen door hogere verkoopprijzen en kostenbesparingen Zuivelgigant noemt hogere verkoopprijzen noodzakelijk om gestegen melkprijzen en inflatie te compenseren. Nettowinst steeg met bijna 26%.
Partnerbijdrage / 22 JULI 2025, 14:06:17 Wat arbeidsmarktcommunicatie moet leren van traditionele advertising 'Wie nu geen scherpe keuzes durft te maken, wordt straks weggedrukt door ruis'