PR / 29 JANUARI 2011, 12:56:13 Marketing 3.0 vergt paradigma shift De legitimering en het succes van een merk schuilen niet alleen in een relevante belofte aan de afnemer, maar ook in de maatschappelijke…
Media / 18 SEPTEMBER 2012, 09:56:58 Shifting Marketing - Shaping Media DMEXCO 2012: Shaping Models, Creating Business & Marketing 3.
Merkstrategie / 19 AUGUSTUS 2014, 16:05:59 Shift van traditionele marketing naar content marketing is symptoombestrijding 'De strategie van Coca-Cola is vooral een innerlijke zoektocht naar hernieuwde proposities.'
Premium Data & Insights / 4 JANUARI 2010, 00:00:00 Emoties: het nieuwe paradigma In het nieuwe marketingtijdperk komen emoties en het management daarvan centraal te staan. Mensen consumeren immers emoties, geen waarden. …
Reputatie & crisis / 13 SEPTEMBER 2010, 13:20:15 Marketeers over Kotler’s Marketing 3.0 Naar aanleiding van het nieuwste boek van Philip Kotler, Marketing 3.0, organiseerde VODW Marketing op woensdag 8 september een…
Premium Customer Experience / 21 APRIL 2008, 00:00:00 Social-networkingsites vergen slimme marketing Een op de vijf Britten is actief op een online sociaal netwerk. Britse aanbieders realiseren zich steeds meer welke kansen dat biedt.
Advertorial / 20 AUGUSTUS 2014, 12:40:18 Beeckestijn & Managementboek: Masterclassreeks Marketing 3.0 Beeckestijn Business School organiseert samen met Managementboek dit najaar de actuele masterclassreeks ‘Marketing 3.0’.
Premium Gedragsverandering / 8 JUNI 2012, 15:07:00 De shift van irritant naar interessant bij Google “Gebruiksgemak. Dat is het eerste waar we naar kijken als we nadenken over de mogelijkheden voor adverteerders. Voor de gebruiker…
Premium Data & Insights / 8 JUNI 2012, 15:07:00 De shift van irritant naar interessant bij Google “Gebruiksgemak. Dat is het eerste waar we naar kijken als we nadenken over de mogelijkheden voor adverteerders. Voor de gebruiker…
Premium Reputatie & crisis / 14 MEI 2007, 00:00:00 2.0 en nieuwe marketing In Parijs werd een seminar gehouden over de hype rond 2.0. Enkele inzichten.