Carriere / 27 NOVEMBER 2009, 09:56:52 Waarom ondernemers marketing haten Ik moet het niet doen, maar kan het niet laten.
Programmatic / 22 JANUARI 2010, 20:00:27 Marketing voor ondernemers (6): Over mobile marketing In deze serie artikelen behandel ik marketingvraagstukken waar iedere ondernemer mee te maken krijgt. Van strategische keuzes op het gebied…
PR / 1 DECEMBER 2009, 11:30:30 Marketing voor ondernemers (deel 1) Als ik mijn stapel marketingvakbladen doorspit, bekruipt me regelmatig het gevoel dat deze literatuur uitsluitend wordt geschreven voor en…
Premium Digital transformation / 27 OKTOBER 2008, 00:00:00 De 4 marketing-c's van succesvolle ondernemers In het boek 'Dutch Magic. Hoe Nederlandse ondernemers markten veroveren’ worden succesvolle Nederlandse ondernemers geportretteerd. Wat…
Interne communicatie / 16 APRIL 2013, 15:22:00 7 geheimen voor ondernemers over mobile marketing Veel grote merken hebben al enkele jaren de mogelijkheden van mobile marketing ontdekt. Hierbij de zeven geheimen voor ondernemers om…
Data & Insights / 23 JANUARI 2010, 20:00:46 Marketing voor ondernemers (7): meer succes met je website In deze serie artikelen behandel ik marketingvraagstukken waar iedere ondernemer mee te maken krijgt. Van strategische keuzes op het gebied…
Reputatie & crisis / 10 JANUARI 2010, 14:59:07 Marketing voor ondernemers (5): bedrijfslogo en huisstijl In deze serie artikelen behandel ik marketingvraagstukken waar iedere ondernemer mee te maken krijgt. Van strategische keuzes op het gebied…
Gedragsverandering / 12 DECEMBER 2009, 17:58:15 Marketing voor Ondernemers (3): Twitterverslag OneBizznessDay Ditmaal, bij wijze van experiment, een artikel in een iets andere vorm dan je van me gewend bent. Gisteren heb ik OneBizznessday bezocht,…
Partnerbijdrage / 3 DECEMBER 2021, 13:10:00 Uitdagingen van marketeers en ondernemers op het gebied van marketing Branding en data brengen marketing naar hoger niveau
Digital transformation / 16 AUGUSTUS 2018, 13:34:00 Waarom online marketing is doorgeslagen in delen van data en targeting Mensen verbinden niet door technologie. Mensen verbinden door mooie verhalen, emotie en creativiteit.