Design / 13 JANUARI 2014, 23:22:03 €-mail: de verborgen potentie van e-mail Terugblikkend op 2013 constateer ik dat merken en organisaties nog veel geld laten liggen. Geld in de zin van nieuwe nieuwsbriefaanmelders,…
Premium Craft / 17 OKTOBER 2000, 22:00:00 Briefgeheim ook voor e-mail E-mail moet ook onder het briefgeheim gaan vallen, evenals de fax en internet.
Premium Interne communicatie / 19 OKTOBER 2000, 23:00:04 Ook briefgeheim voor e-mail Moderne communicatiemiddelen, zoals fax en internet, moeten onder het briefgeheim gaan vallen. Dat vindt minister De Vries van Binnenlandse…
Premium Merkstrategie / 17 APRIL 2001, 00:00:00 Niet treuzelen met e-mail E-mail heeft de marketingwereld in beroering gebracht. Maar veel bedrijven aarzelen nog met het gebruik ervan. Treuzelen is niet verstandig.
Premium Purpose Marketing / 28 MEI 2001, 00:00:00 Pas op met e-mails Als je maar toestemming hebt van de klant, mag alles. Denkt men. Onder het mom van ‘permission marketing’ worden niettemin behoorlijke…
Premium Data & Insights / 8 JANUARI 2001, 00:00:00 E-mail explosie E-mailadressen zijn het nieuwe goud voor de direct marketeer. De hype brengt een nieuwe dienstverlening op gang.
Premium Media / 9 OKTOBER 2002, 22:00:00 E-mail in de huisstijl NetCreatives is een nieuwe unit begonnen met de naam ‘Email in Style’.
Purpose Marketing / 25 AUGUSTUS 2009, 17:20:03 Hoe worden e-mails gelezen? Dit is het 3de deel in een reeks van 6 blog posts over e-mailmarketing, n.a.v. van het pas verschenen IAB e-mailmarketing Cookbook.
Premium Gedragsverandering / 19 FEBRUARI 2004, 23:00:05 E-mail met luchtje De Britse internetprovider Telewest Broadband heeft een systeem ontwikkeld waarmee het mogelijk is een e-mail met een geurtje…
Premium Reputatie & crisis / 26 APRIL 2005, 10:26:59 E-mail of Cannabis Het lijkt een ongelijksoortige vergelijking. Maar Britse onderzoekers hebben toch een verband weten te leggen: e-mail is schadelijker dan…