Premium Media / 9 JULI 2025, 17:16:51 Luistercijfers juni: groei voor Radio Veronica, Radio 538 en Joe Qmusic blijft ruim marktleider in de commerciële doelgroep 20-49.
Premium Bureaus / 26 MAART 2025, 13:57:26 SAN Accenten: 117 nominaties met brede spreiding en enkele opvallende uitschieters TBWA\Neboko en KPN gaan aan kop in het nominatieoverzicht.
Premium Media / 28 JANUARI 2025, 14:30:00 Het radiojaar 2024 in lijstjes Van dj-transfers tot rechtszaken, Evert Bronkhorst zet de belangrijkste zaken op een rij.
Advertorial / 17 SEPTEMBER 2024, 06:30:00 Retail media: in het ritme van de klant Retail media versterken merken. Maar hoe benut je dit optimaal en blijf je relevant voor je klant? Albert Heijn deelt zijn inzichten.
Premium Merkstrategie / 18 DECEMBER 2024, 12:53:00 Dit zijn de Verdwenen Merken van 2024 Hoe kon 2024 een jaar vol verdwijnende merken en krakende ketens worden? Richard Otto en Robbert van Loon zetten het op een rijtje.
Customer Experience / 13 NOVEMBER 2024, 16:09:00 Deze 13 Blokker-formules verdwenen eerder uit de winkelstraat Door een grote reorganisatie staan alle dochter-formules van Blokker, op Blokker en Marskramer na, in de etalage. In het verleden heeft…
Premium Merkstrategie / 25 SEPTEMBER 2024, 10:47:00 Carolien Ottjes en de radicale keuze van Diergaarde Blijdorp: ‘We lopen wereldwijd voorop’ Blijdorp wil impact maken buiten de dierentuin en zet vol in op natuurherstel en soortbehoud. Een gesprek met Carolien Ottjes.
Premium Media / 16 SEPTEMBER 2024, 14:55:00 Succesvolle tijdschriften in een uitdagend landschap: ‘De abonnee is het fundament’ Veel tijdschriften hebben het moeilijk, maar er zijn ook succesverhalen te noteren.
Premium Digital transformation / 11 JULI 2024, 15:29:00 Microsoft Advertising gaat samenwerken met Criteo voor retailmedia De bedrijven willen retail media laten groeien en fragmentatie in het landschap terugdringen.
Premium Media / 12 MAART 2024, 16:34:00 Bestedingen tv-reclame daalden in 2023 met 5,6 procent Totale bestedingen 922 miljoen euro netto. Spotbestedingen tv dalen 7 procent.