Premium Data & Insights / 15 MEI 2025, 11:44:04 Nederlander klikt wereldwijd het meeste door op email-campagnes E-mailmarketing blijft een sterk middel, maar relevantie is steeds meer de sleutel.
Merkstrategie / 18 JULI 2024, 11:53:00 De Geberit AquaClean Alba douche-wc. Nieuw product. Gelukt? In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. ‘Maakt Geberit de douche-wc voor iedereen bereikbaar?'
Premium Media / 16 JUNI 2023, 15:02:00 Reclameverbod online gokken lijkt een kat- en muisspel te worden tussen merken en gokwaakhond Controle van het verbod wordt een lastige zaak. Zelfs de kanspelautoriteit weet niet hoe naleving van de 95-procentregel uitpakt.
Premium Carriere / 30 SEPTEMBER 2022, 13:50:00 Bij Accenture hebben al 150 duizend medewerkers de metaverse ervaren Nieuwe medewerkers maken kennis met het bedrijf door sessies te volgen in de metaverse. Accenture gaat zich ook op andere bedrijven richten.
Premium Data & Insights / 6 MEI 2022, 14:05:00 S4 Capital boekte in 2021 een fors hogere omzet, vooral dankzij content Het vroegere Media.Monks presenteert sterke groeicijfers, met name te danken aan de content-activiteiten. De VS is de belangrijkste markt.
Premium Media / 25 APRIL 2022, 14:00:00 Onderzoek: YouTube levert 7700 Nederlandse fte op Voor het eerst is er onafhankelijk onderzoek gedaan naar de impact van YouTube op de Nederlandse economie. YouTube deelt conclusies.
Premium Campagnes / 24 FEBRUARI 2022, 14:50:00 Video’s en lijstduwers moeten Nederlander naar lokale stembus lokken Wat kunnen we verwachten van de campagnes voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen?
Premium Data & Insights / 10 JANUARI 2022, 16:05:00 Aantal .nl-websites blijft stijgen, minder nepwebwinkels Domeinbeheerder SIDN is positief over de statistieken van 2020. Er zijn bijvoorbeeld minder nepwebwinkels waargenomen.
Premium Media / 23 MAART 2020, 13:09:00 Radiozenders van Talpa Network in coronatijd: 'Er wordt intensiever geluisterd' Radiodirecteur Marc Adriani ziet online luistercijfers groeien. 'Er is meer behoefte aan gesproken woord en een hart onder de riem'
Premium Media / 12 JULI 2019, 10:12:00 ABN Amro: ‘Bij verdwijnen reclame op NPO gaan techreuzen met de eer strijken’ Bank verwijst in rapport naar situatie Frankrijk.