Carriere / 2 OKTOBER 2006, 22:00:00 Barbie gaat actievoeren tegen borstkanker Fabrikant Mattel brengt een pop op de markt met een roze lintje, het internationale symbool voor de strijd tegen borstkanker.
Premium Merkstrategie / 4 JANUARI 2005, 23:00:00 Lijdsman hoofd communicatie VWA Annette Lijdsman treedt per 1 maart in dienst als hoofd communicatie en voorlichting van de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA).
Premium Gedragsverandering / 1 MEI 2006, 22:00:00 NVM-leden willen verbod spotjes Makelaarsland Drie NVM-makelaars eisen vandaag in een kort geding dat Makelaarsland stopt met het uitzenden van tv-spotjes. In reactie daarop heeft…
Premium Reputatie & crisis / 19 MAART 2009, 07:26:00 Van der Meulen algemeen directeur VPRO Netmanager van Nederland 2 Lennart van der Meulen treedt met ingang van 1 juni toe tot de directie van de VPRO.
Premium Customer Experience / 23 JUNI 2008, 00:00:00 50 Golden Brands Ter gelegenhed van zijn 50-jarig bestaan ontwikkelde de Britse marketingbranche-organisatie Marketing Society de lijst ‘50 Golden…
Premium Design / 14 SEPTEMBER 2005, 23:00:11 HVR breidt uit Het Haagse communicatieadviesbureau HVR heeft onlangs vier nieuwe medewerkers aangetrokken.
Premium Customer Experience / 19 DECEMBER 2011, 15:02:00 Blad voor ‘onderkant van samenleving’ In een oplage van 32.000 stuks verschijnt dinsdag het nieuwe magazine Ja! Het blad dat omhoog kijkt.
Premium Customer Experience / 20 DECEMBER 2011, 07:38:00 Nieuw blad voor onderkant van de samenleving 'Ja! Het blad dat omhoog kijkt' verschijnt vandaag voor het eerst. Het magazine richt zich op de onderkant van de samenleving.
Premium Programmatic / 26 FEBRUARI 2002, 23:00:00 Seure verlaat Grey na 43 jaar in reclame Loek Seure, financieel directeur van de Grey Communications Group, verlaat deze week het vak na 43 jaar om vervroegd met pensioen te gaan.…
Premium Media / 28 JANUARI 2001, 23:00:00 Unilever’s instantsoepen en sauzen naar Campbell Unilever verkoopt zijn instantsoepen en sauzen gedeeltelijk aan de Amerikaanse Campbell Soup Company.