Premium Programmatic / 19 MAART 2012, 08:00:00 '188 miljoen besteed aan Olympische Spelen' Overheden in Nederland hebben tot nu toe al 188 miljoen euro uitgetrokken om de Nederlandse olympische ambities waar te maken, terwijl het…
Premium Media / 19 MAART 2012, 13:33:00 '188 miljoen besteed aan Olympische Spelen 2028' Overheden in ons land hebben tot nu toe al 188 miljoen euro uitgetrokken om de Nederlandse olympische ambities waar te maken, terwijl het…
Craft / 9 MEI 2011, 19:03:00 Slipperapp van Havaianas [Hong Kong] De zomer begint dus tijd voor slippers. Havaiana's -het bekenste merk voor slippers- heeft voor de iPhone een app uitgebracht met…
Premium Craft / 5 APRIL 2005, 22:00:00 Voorlopige cijfers IPG: inkomensgroei 6 procent Interpublic Group (IPG) heeft gisteren voorlopige (en dus nog onofficiële) cijfers van 2004 bekendgemaakt. De communicatiegroep meldt een…
Premium Data & Insights / 3 JANUARI 2005, 23:00:06 'Durf te dromen...maak het waar' Met de campagne 'Durf te dromen...maak het waar' wil NCDO het Nederlandse publiek informeren over de milleniumdoelen en burgers stimuleren…
Premium Gedragsverandering / 19 FEBRUARI 2003, 23:00:00 Omzetdaling Britse bureaus 15 pct De omzetten van Engelse bureaus zijn vorig jaar met zo’n 15 pct afgenomen ten opzichte van het jaar daarvoor.
Premium Influencer marketing / 29 JULI 2002, 22:00:00 Tour de France-uitzendingen goed bekeken De uitzendingen van de Tour de France (van 6 tot en met 28 juli) op Nederland 2 zijn goed bekeken. Naar de rechtstreekse verslagen overdag…
Carriere / 11 FEBRUARI 2004, 23:00:00 Computable heeft hoogste bereik in ICT Computable heeft het hoogste bereik van de tijdschriften onder zowel ICT-professionals als decision makers (respectievelijk 42,8 en 52…
Premium Influencer marketing / 14 MAART 2002, 23:00:00 ‘Hogere klantentrouw voor Europese webwinkels’ Europese internetklanten kwamen de afgelopen vier maanden vaker terug op de sites van retailers, volgens onderzoeksbureau Jupiter MMXI.
Premium Customer Experience / 6 SEPTEMBER 2011, 06:35:00 Claims ‘vrij van’ op voedingsmiddelen vaak juist De claim dat voedingsmiddelen vrij zijn van bepaalde toevoegingen (additieven) is vaak juist. Dat blijkt uit onderzoek van de nieuwe…