Media / 25 JULI 2025, 09:35:58 Het AV-landschap kantelt en dit is het moment om te bewegen Video is versnelling, versmelting en verfijning. Erik Aaftink (IPG Mediabrands) over wat je als mediamanager en marketeer nu al kunt doen.
Premium Media / 24 JULI 2025, 10:20:00 Ad Alliance doet advertentieverkoop natuurzender Love Nature Ad Alliance gaat de reclameblokken tussen de natuurdocumentaires verkopen in de Nederlandse markt.
Partnerbijdrage / 22 JULI 2025, 09:34:26 Campagnetracking wordt passief Geen aannames, maar echt consumentengedrag: zo krijg je zicht op het medialandschap.
Campagnes / 21 JULI 2025, 12:16:56 De copy van de Telegraaf-campagne is prikkelend, maar bereikt-ie ook Henk en Ingrid? CAMPAGNEPRAAT | B&K zien wel wat in de copy, mits het doel helder en goed wordt geladen. De gekozen media-inzet laat nu nog te wensen over.
Bureaus / 18 JULI 2025, 15:03:01 De PR-wereld moet fundamentele keuzes maken, zegt Serge Beckers, voorzitter Worldcom PR Group Nu het 'handwerk' steeds meer door AI-tools wordt overgenomen, moeten PR-bureaus op zoek naar een andere rol.
Premium Bureaus / 18 JULI 2025, 12:32:18 Antoine Houtsma en Pepe Marais van Joe Public: 'We liepen digitaal achter, er moest iets gebeuren' De twee vrienden over hun ontmoeting in Cannes, de overname van Springbok en de vraag of Joe Public nog een beetje rock ’n roll is.
Premium Customer Experience / 16 JULI 2025, 11:40:01 Consumentenbond waarschuwt voor schimmige claimwebsite die een telemarketeer op je afstuurt Energieclaim.info belooft consumenten tot 10 duizend euro als zij een variabel energiecontract hadden, maar lijkt alleen te spammen.
Premium Artificial Intelligence / 15 JULI 2025, 07:56:34 Kamer wil mensen auteursrecht geven op gezicht, stem en uiterlijk in strijd tegen deepfakes D66, GroenLinks-PvdA, NSC en VVD pleiten voor aansluiting bij Deens wetsvoorstel.
Premium Merkstrategie / 14 JULI 2025, 16:16:35 Hoe makers retailers worden: ‘Je kunt niet zomaar je logo op een bidon zetten en denken dat je er bent’ Wat als je publiek méér wil dan je verhaal? Nelleke Poorthuis (Omdenken) en Stefan Bolt (Live Slow Ride Fast) over hun retailavontuur.
Premium Gedragsverandering / 10 JULI 2025, 11:51:35 Nieuw collectief Fems On Fire activeert merken om stilte rond perimenopauze te doorbreken Het doel? Het taboe doorbreken en de perimenopauze op de kaart zetten door merken te activeren om samen dit verhaal te gaan vertellen.