Premium Data & Insights / 15 FEBRUARI 2004, 23:00:00 Commerciële omroepen op 41,9% De commerciële zenders hadden in week 7 opgeteld een marktaandeel van 41,9 procent, de publieke zenders kwamen uit op 34,9 procent.
Premium Influencer marketing / 1 AUGUSTUS 2004, 22:00:00 Commerciële zenders op 41,9% De commerciële tv-zenders hadden afgelopen week (week 31) opgeteld een marktaandeel van 41,9 procent. De publieke zenders hadden een…
Premium Digital transformation / 5 MAART 2006, 23:00:00 Onrust bij PCM over benoeming bestuursvoorzitter Bij PCM Uitgevers is onrust ontstaan over de voorgenomen benoeming van Ton aan de Stegge tot bestuursvoorzitter. Het gaat met name om de…
Premium Influencer marketing / 6 AUGUSTUS 2012, 16:00:00 Koffiekopers meest merktrouw 65 procent koopt altijd hetzelfde merk koffie.
Premium PR / 15 SEPTEMBER 2017, 16:57:32 ‘Commotie rond hoge iPhone-prijzen gaat consument niet weerhouden’ Pricing-strateeg Onno Oldeman: ‘De kostprijs voor meer opslagruimte rechtvaardigt het grote prijsverschil niet, maar we betalen het…
Carriere / 29 MAART 2018, 09:43:19 KPN verslagen op vaste telefonie door Ziggo KPN is voor het eerst in de geschiedenis niet meer de grootste aanbieder van vaste telefonie.
Premium Merkstrategie / 3 APRIL 2002, 23:00:06 GM haalt auto’s terug Autofabrikant General Motors haalt in de Verenigde Staten 1,9 miljoen auto’s terug naar de garage. Ze kunnen een mankement hebben aan de…
Premium Design / 12 JUNI 2001, 22:00:00 Sales en marketing zwakste IT schakel Sales- en marketingpersoneel zoekt vaker toevlucht tot de helpdesk dan werknemers in andere posities.
Premium Craft / 26 NOVEMBER 2003, 23:00:00 AH positief over effect prijsverlagingen Albert Heijn verwacht dat het negatieve bedrijfsresultaat door het nieuwe prijsbeleid in zijn supermarkten zal worden gecompenseerd met…
Premium Merkstrategie / 17 MEI 2001, 22:00:00 IBazar trekt meeste winkelpubliek iBazar was in april de best bezochte e-commerce site in Nederland. De trok die maand bijna 266.000 bezoekers. Dat is iets meer dan Bol.com,…