Premium Customer Experience / 20 JANUARI 2014, 14:46:28 650 duizend gesprekken na SIRE-campagne SIRE wilde in de campagne van eind juni vorig jaar het taboe op psychisch ziek zijn aan de kaak te stellen. Dit zijn de resultaten.
Premium Contentmarketing / 10 MAART 2008, 00:00:00 Omzet onlinebureaus stijgt naar 650 miljoen euro De omzet van de onlinebureaus in Nederland is het afgelopen jaar met 30 procent gestegen tot een bedrag van 650 miljoen euro. De cijfers…
Premium Design / 17 JULI 2000, 22:00:00 VNU betaalt $650 m. voor Miller Freeman in VS VNU heeft een overeenkomst gesloten met United News & Media plc in Londen over de overname van Miller Freeman, Inc. in de VS voor 650…
Premium Programmatic / 24 JUNI 2015, 14:29:40 Guus Meeuwis 'groots' met ruim 650 duizend Twitter impressies In samenwerking met Spot brengt Adformatie de wekelijkse GfK Twitter TV Ratings.
Premium Design / 22 FEBRUARI 2018, 12:50:50 Nutella creëert met speciaal algoritme 650 duizend unieke potten Merk 'viert uniciteit van de mens' met limited edition-actie
Premium Campagnes / 16 MAART 2023, 17:27:00 Sanquins zoektocht naar bloed mondt uit in een horrorcampagne Bloedbank roept fans rond de release van het vijfde deel van Evil Dead Rise op te gaan doneren.
Premium Media / 24 JANUARI 2001, 23:00:00 Wegener eMedia neemt AutoTotaal.nl over Wegener eMedia neemt definitief AutoTotaal.nl over. Wegener was al eigenaar van de autosite AutoTrack.nl.
Premium Gedragsverandering / 19 DECEMBER 2004, 23:00:00 WPS start Goal en laat Johan schieten WP Sportmedia neemt voetbalblad Johan toch niet over en begint een eigen maandblad: Goal.
Premium Interne communicatie / 7 APRIL 2005, 22:00:00 VBO Makelaar met 5-secondenspot op tv De VBO Makelaar, de brancheorganisatie voor makelaars, komt vanaf maandag met 5-secondenspots. Ze claimt daarmee de eerste in Nederland te…
Premium Reputatie & crisis / 4 JULI 2007, 22:00:00 Uefa verdient goed aan tv-rechten Het Europees kampioenschap voetbal in Oostenrijk en Zwitserland in 2008 levert de Uefa nu al 100 miljoen euro meer op dan de vorige editie…